sateliet ontvanger

E

ekmor

ben een echte dummie op sateliet gebied

welke sateliet ontvanger is voor mij de beste keus, om lekker ongestoord en goedkoop (geen abonementen oid) tv te kunnen kijken

welke kenner heeft het antwoord

ekmor

 
Ik heb hier zelf de VHsat 2ci....deze heeft zoals de naam al zegt 2 ci`s. dit wil zeggen dat er bijv. een aston 1.5 (om seca te kijken) in moet. Deze ontvanger is lekker goedkoop en makkelijk in gebruik. Ook zou je eens kunnen kijken naar een humax 5400. Dit is een zeer uitgebreide ontvanger met als voor deel dat hij ook een ac3 uitgang heeft. Deze ontvanger zit wel een prijsklasse hoger.

laat je goed informeren en laat je geen seca doos (philips ofzo) aansmeren, je zult er achter komen dat deze machientjes er alleen leuk uitzien :)

su6 met de keuze

Remco

 
Ik zou eens gaan kijken naar een FTA ontvanger.

Absoluut geen abbo's waar je voor hoeft te betalen en voor rond de 550 piek heb je er al 1.

 
En als laatste zou ik eens een search doen op het board, of bijv. in dit forum.

Dit onderwerp is namelijk al meermaals aan de orde geweest.

Als je geen abonnementen wil is inderdaad een FTA ontvanger het beste.

 
Dan zou je eventueel ook een analoge ontvanger kunnen kopen

kost helemaal niets meer !!

Lekker gratis free to air kanalen kijken ! voor weinig !

Robbie

 
Tja...het nadeel van een FTA doosje is natuurlijk wel, dat als je toch eens een keertje wat meer wilt, en dat wil je waarschijnlijk zeker na het zien van alle leuke kanalen :))

Je toch een ander doosje moet gaan kopen

Zo`n FTA ding kan dan toch wel eens een geval van goedkoop = duurkoop blijken te zijn.

De 2e hands inruil-waarde van een FTA ontvager is minimaal, en je wilt dan toch weer een andere ontvanger kopen.

Mij keuze zou een "low kost" CI ontvangertje zijn, de Xena1700 of zo....ongeveer 600,-

Een leuk alfa-nummeriek display, en prima FTA mogenlijkheden

En wil je ooit meer?? gewoon een CI-module er in en klaar.....

 
Een Aston Xena1700 is toch geen low cost toestel,

600 gulden ??? 1600 gulden zal het wel zijn.

heb er trouwens eentje werkt als de beste.

 
Mmmm...ik zou toch zweren dat ik ergens een prijskaartje van 600,- bij zo`n Xena1700 heb zien staan.

FL 1600,- is toch wel een stevige prijs voor een ontvanger met maar 1 CI slot.

Ik ga het eens nader bekijken, mischien dat ik toch ergens iets gemist heb :-/

Word vervolgd......

Groeten,

Erik.

 
OK, 1 CI, maar wel embedded Aston (Seca) en embedded Viaccess en lekker gewoon letters op display.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan