Canal+ Vlaanderen

D

Derek

Niet direkt een satelliet probleem maar toch leg ik het hier even voor.

Vorige week ben ik er in geslaagd om met een goldcard beeld te krijgen op alle kanalen van het digitaal kabelpakket van C+ (inclusief de kioskkanalen). Hiervoor heb ik een duckfile gebruikt (pic) en op de eeprom file met Secanix de key voor C+ Vl bijgeschreven. Deze kaart heeft 5 dagen prima gewerkt. Nu valt ze echter altijd uit na 5 seconden. Dus 5 seconden beeld en dan loopt alles vast (inclusief de afstandsbediening).

Heeft er iemand ervaring mee en zo ja welke oplossing is er voor? Of doe ik iets verkeerd?

 
Ik zou graag willen helpen.

Echter ben ik op zoek naar het kastje.

Enig idee?

Neem anders kontakt prive.

 
sinds zaterdag is C+ attacks aan't sturen naar de goldkaartjes....

zelf wallbanger viel uit,...

Anyway, ze hebben er al iets op gevonden dus mail me ff...

C+ kabelboxen zijn snel te vinden bij : als je iets omhoog scrold zie je een groen balkje staan, klik daar maar eens op !! :)

 
Iceke,

Bedankt, de file werkt uitstekend en blijft ook werken.

Ik zie dat je ook een andere OD key gebruikt. Is dat een toekomstige, voor juli of speelt alleen de OC key een rol?

 
oei , heb ik niet direct naar gekeken....

Zal eens loggen als ik die humax cabelbox hier aan de praat krijg...

Weet er iemand de stettings voor c+ vlaanderen ???

Dit heb ik al gevonden

Iverlek:

Dworp:00193.00010

Duisburg:00193.00011

Mechelen:00193.00020

Leuven centrum:00193.00021

Leuven rand:00193.00022

Testelt:00193.00023

Tienen (Tirlemont):00193.00024

Leuven Herent:00193.00025

Voilà pour Iverlek.

Frequence:394.00MHz (comme mentionné plus haut).

maar wat zet ik bij symbol rate ??

 
Oke , na drie dagen(3!!) mijn 5100c te laten scannen eindelijk alles gevonden :)))

C=VL SR 6875 64-Qam

394082Khz

353772KHZ

361834Khz

369896Khz

377958Khz

386020Khz

 
Dat is toch sterk, ik heb je woensdag gesproken via de chat, en toen zei ik dat de symbolrate van Mr Zap in Nederland wel eens dezelfde zou kunnen zijn. Je was toen gewoon praktisch elke symbolrate aan het uitproberen, weet je nog. Donderdag avond vond ik je niet in de satlounge, toen wilde ik je de volgende gegevens vertellen:

mr zap symbol rate 68750 modulatie 64, aangezien je maar 4 cijfers bij de Humax kunt ingeven, hoef je blijkbaar de laatste nul niet in te geven. Frappant dat de symbolrate inderdaad gelijk is! Jammer dat ik je dit niet eerder kon doorgeven.

 
A marcie, Ik lees mijn irc logs na hoor :)

Hartelijk bedankt......

De reciever heeft tot gisteren avond moeten scannen met die symbolrate om alle kanalen te vinden...

 
@Iceke

Heb jij met de augustus file al beeld op C+ Vlaanderen?

Ik heb de augustus key (zoals die op de diverse site staat) ingevoerd maar er gebeurd niets.

Is het wel de juiste key?

Of is er iets anders aan de hand?

 
Het probleem is opgelost. Aangezien de keys dan blijkbaar toch de juiste waren kon het niet anders of de was niet goed. Daarom heb ik de anti-attack file voor de Philips secaboxen gebruikt (blijkbaar toch dezelfde firmware als de kabeltuners) en hier dan de provider C+ vlaanderen aan toegevoegd. Werkt momenteel uitstekend.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan