Vaststellen de juiste type files VIAcess??

I

ilya

Sinds kort in het bezit van Echostar3000VIAcess. software 600.

Naveel zoeken is het mij gelukt om uiteindelijk met een gw beeld te krijgen.De embedded Via is versie 1.1.

Hoe kan je dus weten welke soort files je nodig heb.Wat mij verder opvalt dat er veel files in niet te lezen zijn met b.v. picbined123..Uiteindelijk vond ik er een met te lezen hex.Proggen en jawel hoor ik had beeld.Samenvattendis er een foefje om de juiste eruit te pikken??

=ILYA=

 
bij mij in de echostar ingebouwde viaccess werken in ieder geval

de redcam file`s altijd goed de autoupdate file`s werken bij mij nooit

groeten blokker

 
Valt het jouw ook op dan een aantal files niet met picbined etc uit te lezen zijn.Als ik je verder goed begrijpt werken de au niet.

Trouwens heb jij log ervaring omzo doende zelf de sleutels te pakken.Ik heb het geprobeerd.Krijg met Walbanger alleen maar "de rode kruis".

=ILYA=

 
@ilya,

Vwb de juiste Viaccess files voor je Echostar 3000 kan ik je helaas géén tips geven...wel voor de editor. Met Zeebra Viaccess editor kan ik de meeste, zo niet alle, files lezen en editten. De publieke Viaccess 'AU-files' zijn allemaal fake...verdoe je tijd daar niet aan.

 
@Gizmo thankx een duidelijk antwoord.Ik heb inmiddels een viaccess faq gedownload.Helaas voorlopig dan maar geen nieuwe keys loggen.Ik zal op zoek gaan naar dat proggie.

Of weet jij waar deze tevinden is?

=ILYA=

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan