satellitefun!

C

Cabledude

Helaas moeten wij u medelen dat deze site eerdaags weer dicht gaat. De site geeft te veel traffic en daardoor is mijn site cabledudes te traag. Loopt op de zelfde server en aangezien mijn site voorrang heeft zal deze site komen te vervallen :biggrin: ROFL

 
Hahahaha....

Tja dat krijg je er van he. We genereren zelfs meer traffic als een van de drukste fxp sites die ik ken.:)

Maar troost je, zelfs zonder het sluiten van het andere board hadden we jullie verslagen. Onze site genereerde zowiezo al 3.500 hits per dag, jullie 10.000 per maand, ehmz, reken reken, reken...... dan hadden we jullie in 3 dagen al ingehaald.:tong:

Misschien moeten jullie ook eens denken over een Cableboard of een Formule 1 pretboard.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Originally posted by Black Tiger Hahahaha....

 


Misschien moeten jullie ook eens denken over een Cableboard of een Formule 1 pretboard.
:biggrin::biggrin::biggrin:


ROFL, kijk eens goed op de site en je zal alles tegenkomen wat je zoekt.

BTW, wel ff aardig blijven, ik heb meer invloed dan jullie denken :biggrin:

 
invloed ??

daar worden we niet warm of koud van,,

of wil je niet een permanente link op dit board??

het zal je hits verhogen.....

LOL;)

 
Zal de hosting provider niet leuk vinden, keep it cool! FF checken bij Skidz en je weet met wie je te maken hebt!

Een banner zal er wel komen :)

 
Was ook maar een grapje van ons hoor.:)

We weten wel met wie we te maken hebben, we maakten maar een lolletje, we zijn enorm tevreden met ons nieuw board en de nieuwe server, vandaar zoveel plezier, van ons zal men verder echt geen last hebben.:)

[Edited by Black Tiger on 10-02-2001 at 01:33]

 
Oja, effe vergeten, je hebt gelijk, ik had weer te snel gekeken en een paar leuke dingen overzien op jullie site.:)

 
Cabledude,

da's ff in het begin, wordt straks wel rustiger, en er zijn er bij ons een heeeeeeleboel in F1 geïnteresseerd, kijk maar eens in het kletspraat forum.;-))

 
Ok, geef jullie vooordeel van de twijfel, maar laat het niet uit de hand lopen! :biggrin:

 
Da's niet alleen aan ons.;-))

We genereren met onze lul-reply's wel traffic, maar het zijn vooral de users die reageren.;-))

Wel een lekker snelle server, trouwens.

En het heet niet voor nix het funboard ;-))))

 
De server is snel. dat is bekenkt, maar de site trekt wel bandbreeedte weg voor ander sites, maar wie ben ik?

 
Klopt, maar dat zal wel minderen, dat is omdat onverwacht een heel groot board stopte en de users dus vervanging zochten en snel hier terecht kwamen.

Als het doorgaat beginnen die echter volgende week weer opnieuw en dan zal het wel minder worden met die bandbreedte, hits zijn leuk, met teveel bandbreedte gebruik zijn we zelf ook niet echt gelukkig.

 
Thanks Black tiger, we gaan er vanuit dat de traffic binnen de perken blijft, de site is wel cool en het forum informatief, keep up the good work!!!!

 
Yupz hopen wij ook.

Hopelijk krijgen jullie ook wat extra erbij met de F1 manager, cewle site ook trouwens!

Ik wou dat ik eens wat meer tijd had om dingen in flash te leren enzo, echt mooi dat spul.

 
Nou leef je uit. Voor een beginner van Flash is dit een goed alternatief. Simpel en mooi. Wel ff de key erbij zoeken, maar dat mag het probleem niet zijn. http://www.swishzone.com

Suc6

B.W.

 
smile3.gif
Door het grote aantal berichjes krijg ik de tijd niet meer om van voor die PC te komen

Wel heb ik bemerk dat de antwoorden van BT veel korter worden (kramp denk ik)

 
Originally posted by Black Tiger Yupz hopen wij ook.


Hopelijk krijgen jullie ook wat extra erbij met de F1 manager, cewle site ook trouwens!



Ik wou dat ik eens wat meer tijd had om dingen in flash te leren enzo, echt mooi dat spul.



Flash spul??? in de F1 site zit helemaal nix van flash alleen wat PhP en een stukkie database oh ja en uiteraard een webboard in cgi :biggrin:

 
??? Dan heb ik op de verkeerde site gekeken of niet?

Ik ben bij cabledudes.nl wezen kijken, maar daar zit toch een mooi openings-flash-intro scherm in, of is dat geen flash?

 
FF wat verwaring geloof ik, ja de intro is in flash (gemaakt door J@rno) en nee, er zit geen flash op de F1 site.

Het is trouwens wel behoorlijk druk op deze site :) en dat in 2 dagen. Denk dat ik onze site ook maar ga aanpassen naar iets anders. Andere doelgroep? :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan