orginele videocrypt1 card

M

master28

als het een beetje meezit krijg ik uit engeland een orgineel werkende v1 card, er is mij verteld dat deze een maand werkt en dan uitvalt en dit is middels een blokker tevoorkomen en zou hij dus moeten blijven doen, ook kan ik de card uitlezen en er dan een clonecard bij maken, mijn vraag is klopt deze info hierover, en wat voor soort files moet ik dan maken om te proggen en hoe?

mvg marcel

 
Hoi,

Het is de verwachting dat videocrypt aan het einde van dit jaar voor een groot gedeelte gaat stoppen.

Uitlezen van een dergelijke kaart lijkt me onmogenlijk, omdat er naast de "gewone" smartcard chip nog een extra asic-chip mee in het kaartje gebakken zit.

Deze asic versleutelt de data van en maar de kaart nog eens een keer extra, het zijn ZEER goed beveiligde kaartjes....

Een (externe) blocker is ook niet public bekend.

De enige public info is dat er een mogenlijkheid is om een soort blocker in je decoder te bouwen.

Ik heb hier die info, hoe dit gedaan zou moeten worden , en een file voor de bijbehorende processor, ik geloof dat dit een gewone 16F84 was.

Als je intresse hebt kan ik het wel mailen.

Groeten,

Erik.

 
Met videocrypt 1 is het op 1 juli a.s. al gedaan. Enkel nog enkele kanalen in soft vc (wel met decoder maar zonder kaart) zullen nog een tijdje door gaan. Met een kaart kan je dus niet veel meer doen.

 
bedankt allemaal, ik ben voldoende ingelicht dus, over 2 weken is het dus afgelopen

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan