Spaanse C+

D

Derek

Van familie in Spanje die een Spaanse C+ ontvanger gebruiken verneem ik dat bij hun de kaart na 15 minuten uitvalt: ik citeer

"de codes zijn korrekt maar na 15 minuten wordt de kaart op het eender welk Spaans kanaal geweigerd. Hier in Spanje spreekt men van een "codigo anti-attack" (een code die immuun is voor attacks), maar ik heb die nog niet te pakken gekregen."

Dezelfde file doet het op mijn Humax uitstekend. Zou het kunnen dat c+ in Spanje ook valse keys verstuurt. Hoe kan dit opgelost worden?

 
Natuurlijk kan dat, ze zenden zowat allemaal fake codes uit, en je kunt je wel beschermen (anti-reset files), maar niet tegen alles. Ze zenden gewoon andere anti-codes uit en dan zul je moeten wijzigen.

Dat komt omdat er op een GW/piccard gewoon niet voldoende ruimte is, als die er wel was, dan had men ook ruimte voor een signature en had geen enkele tegenzet van de providers effekt, zoals bij de funcard het geval is.

Oplossing dus? Indien er op die Spaanse ontvangers ook funcards werken, dan met funcard verder gaan.

Of een Humax kopen.:biggrin:

 
@BT,

BT en een Humax? Dat is als Schumi en McLaren? :biggrin:

Prima apparaatje overigens die Humax!

Grtz Mike

 
Er is maar 1 ontvanger, een McLaren ontvanger, de Nokia 9600, beter bestaat niet.:)

Die originele secadozen hebben gewoon te veel nadelen, maar een Humax CI is ook wel leuk.

 
Volgens mij is er op dit moment geen enkele file in een GW kaart die nog werkt in een orginele Spaanse seca doos (Pioneer). Ik heb er heel wat geprobeerd maar er is er niet een die werkt

 
@BT

Had nooit gedacht dat jij de Hummie zo de hemel zou inprijzen ;-)

CU

Red

 
@Redneck: Zo zie je maar weer, zelfs ik val af en toe wel eens mee.:biggrin:

Ik stel hem op gelijke voet met de echostar en strong.

Maar met een overflow er in, staat bij mij de 9600 toch nog altijd als hoogste top in het vaandel, daar kan toch nog geen ontvanger aan.:)

@jdelamain: In een NL doos wel, dan moet het ook in een Spaanse doos kunnen eigenlijk, je hebt dan wel een Spaanse startup code nodig of iets anders grappigs.

 
@jdelamain

Bij http://www.phills heb ik een antireset file (met fake providers) gevonden die wel blijkt te werken op het spaanse toestel. Nu valt de kaart niet meer uit. Wel kan er natuurlijk niet gekeken worden naar de Franse Kiosken omdat dit een toestel is met een Spaanse landcode.

 
Ik moet terugkomen op mijn laatste bericht in deze thread want de file blijkt toch niet bestand tegen de Spaanse attacks. Zoals JDELAMAIN zegt zou het best wel eens kunnen dat de GWcards op de originele Spaanse Canal+ toestellen niet meer werken.

Weet iemand hier een oplossing voor of zijn er toch GW files die werken?

 
EEn oplossing is er zeker

Atmelkaart gebruiken, volgens mij werken ze sneller bij het zappen en geven minder problemen tegenwoordig zelfs veel gevraagd.Zelf heb ik de Atmel 90S2343 -24lc16 en die werkt prima met alle software

 
@espagnol

Eindelijk heb ik me dan toch een Atmel kaart aangeschaft.

(90s8515-24c64).

Welke file kan ik nu het best gebruiken om het Taquillaprobleem met C+ spanje ontvangers te voorkomen?

 
Ik gebruik zelf al een paar maanden files van Fun-O-Matic (niet toevallig uit spanje). De versie 0.83 bevalt mij hiervan het beste; hiervan zijn er versies die zowel PPV automatisch afhandelen (wat wij met Aston Cams willen) als files die met een knopdruk werken (wat op een originele box werkt).

Alle nieuwere versies die ik gevonden heb (0.85, 1.0) hebben nog meer mogelijkheden maar werken in een Aston een stuk minder.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan