Seca op interne cam Humax op gewone GW

R

redneck eyeball

Heb de files net binnen, op gewone GW !

Ga deze namiddag testen, ik meld hier wel het resultaat !

CU

Red

Dit stond in de readme

wafer für irdeto-seca

PIC-humax.hex für humax intern all cam

PIC-CI.hex für CI-irdeto cam-s

Eeprom.bin für 24c16

Irdeto-seca 10 providers

*****************************************

ID 00 1D

NAME CYFRA+

*****************************************

ID 00 10

NAME TELEPIU/D+

*****************************************

ID 00 09

NAME NUMERICABLE

*****************************************

ID 00 25

NAME ABSATICABLE

*****************************************

ID 00 0C

NAME CSE/TAQUILA

*****************************************

ID 00 03

NAME CHANNEL+ FRANCE

*****************************************

ID 00 04

NAME CHANNEL SATELLITE

*****************************************

ID 00 19

NAME CANAL+ DIGITAL

*****************************************

ID 00 0F

NAME TPS/CINESTARAL

*****************************************

ID 00 11

NAME CALCIO+PROVAAL

*****************************************

big_cuna.

 
@redneck eyeball,

C+ NL en ABSat gaan hier niet open...de rest zonder problemen.

 
Het werkt ! Op de interne cam van de Humax en met de Cam+ patch.

Ongelofelijk. Op een standaard GW kaart.

Kiosk en Taquilla werken ook !

De editor is nog niet veel zaaks, je kan enkel de main 3 keys aanpassen en je hebt geen idee van welke provider.

De 0019 heb ik nog niet aan de praat gekregen. Zal wel aan de keys liggen, de file die ik binnenkreeg nog niet helemaal aangepast ... zal nog wat verder moeten prutsen, maar tot nu toe ziet het er meer dan schitterend uit !

En ga nu aub niet allemaal tegelijk om die files gaan vragen, ik heb problemen met mijn mail sinds deze namiddag, dus als je geen antwoord krijgt weet je dat het daar aan ligt.

CU

Red

 
Mis hier ook een paar providers waaronder c+ 0019 en de taquilla's 000c alsook absat 0025 . In het TPS pakket ontbreken ook nog een paar zenders, voor de rest puik werk, hoed af voor de makers.

exDumber

 
Heb die files van FLY ook geprobeerd, zelfde resultaat, alles behalve de nederlandse C+

Wel een betere editor bij FLY.

Ik heb de indruk dat de Humax zelfs sneller reageert zonder de Aston er in.

CU

Red

 
is het zo dat je dan nog een kaart moet wisselen voor irdeto/betacrypt om daar dan weer naar te kunnen kijken,

of zou dit ook op 1 kaart kunnen,

bij werken taquilla en c+ nl niet. de rest wel dacht ik

 
@ Redneck: Enne toch een nieuwe programmer gekocht?

Ik heb de flycard geprobeerd, het werkt inderdaad zoals hierboven vermeld, maar waarom gaat het nederlands pakket niet open? Ik dacht heel eenvoudig omdat de 0c key in de test.ise staat vermeld, en niet de momenteel gebruikte 0e key. Dus nadat ik die erin had gezet, was ik er bij voorbaat van overtuigd dat hij het zou doen, mooi niet dus... dit snap ik niet. Maar je kunt maar weinig met de editor controleren (pbm, datum e.a), dus moeten we even afwachten zeker op de volgende versies. Trouwens, kiosk doet 't wel en taquilla niet. Dit moet op te lossen zijn! Iemand al een idee?

 
Ja inderdaad master28, was ik nog vergeten. Bij mij gaat ook irdeto niet, en daar kun je ook helemaal geen keys voor aanpassen met deze editor. Dus moet je inderdaad met 2 GW's werken.

 
nog een vraagje past die 16f876 gewoon op het zelfde voetje als die 16f84, dan kan ik mijn kaartje eens ombouwne voor ds9

 
Hoi Redneck,

´k heb hier vanavond ook kunnen testen (met dank:)) heel leuk allemaal!

Het zappen gaat inderdaad enorm snel. En wat ik ook interessant vond, was het overschakelen van de taal: bij de Aston bevriest het beeld even, nu helemaal niet!

Wat de file betreft: de juiste keys van 0019 en 0025 staan wel in de file.

Het lijkt me een probleempje in de PIC.

Diegenen die een IRDETO 4.xSE hebben zouden dit kunnen testen, omdat de PIC anders is.

Nog een testje gedaan: eerst de kaart in de Irdeto-sleuf, daarna de Aston erbij. Kaart uit de sleuf gehaald. Resultaat: geen beeld. Ik moest eerst de Aston weer opnieuw initialiseren (erin/eruit).

Er is volgens mij ook nog ruimte voor meer providers, een dikke duim omhoog voor de maker van dit stukje vakwerk.

Groetjes,

:cool:

 
@marciemarc

Nee geen nieuwe programmer, gewoon met de gold. Voor deze files geen speciale chips nodig, ze werken op de gewone GW.

Als bij jou de taquilla niet werkt is er nog iets anders aan de hand, want bij mij werkt die wel hoor !

Welke soft van Humax gebruik jij ? Ik heb de +CAM patch er in zitten.

Ik denk dat jij aan het verwarren bent met de DS9 files ! Deze files werken met de gewone standaard GW kaartjes ... en ze doen enkel en aleen Seca op de interne cam.

CU

Red

 
Ik moet hem zelf nog testen, maar voor de overige liefhebbers staat op m'n site.

Is ie met de laatste Picbined 3 in 1 niet te editten?

B.W.

 
@Redneck: Nee ik vergis me niet, misschien master28 wel. Ik heb de flycard files geprogd op de ordinaire GW, met een editor/progger waarvoor je wel een phoenix nodig hebt (*.ise files) Zodoende dacht ik dat je een nieuwe progger had. Maar er zijn inderdaad al een hele hoop files in omloop, ook pic.hex en eprom.hex, die je dus met de gewone goldprogger kunt doen.

Ik zat net op de chat, en daar gaf me iemand (bedankt nog) een nieuwe link van een maker van dit soort files. En nu heb ik een 8 provider file die wel beeld geeft op Nederlands pakket!

Url mocht ik niet publiek maken, kwestie van tijd...

 
dat over die ds9 was een vraag tussendoorvan mij, heeft dus eigenlijk niets met dit onderwerp temaken.

wilde gewoon weten of ik die pic op het zelfde kaartje kon, (weet wel dat die irdeto seca files er niets mee temaken hebben), en dan eens kon proberen hoe dat werkt

 
Die .ise files heb ik hier ook geprobeerd, zijn met de gewone gold te branden op standaard GW.

BTW, heb intresse voor die werkende files van jou ;-)

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan