3310 softwareversie ?

F

flash u

Hoe kan ik de softwareversie van de Nokia 3310 zien?

Zijn er versies die "te vermijden" zijn bij aankoop van een 3310?

Zijn er mensen die ervaring hebben met een gsm aankoop op het Antwerpse "rode plein"

Dank U voor Uw reacties

 
Er wordt veel geschreven dat je de softwareversie kunt zien door *#0000# in te toetsen, maar er zijn toestellen waarbij dit niet werkt.

Het beste is een datakabel voor de 3310 te nemen en met de nieuwste logomanager te kijken of anders even met newnokiatool034.exe (maar NIET proberen te unlocken met deze tool).

 
Hallo BT,

Bij mjin 3210 werkt de *#0000# wel....

De 3310 moet ik nog aanschaffen, maar ik twijfel nog tussen de

3330 en3310 !

Zal ineens ook maar de datakabel aanschaffen.

Dank u

 
Hallo,

Bij mijn weten is het enigste merkbare verschil tussen de 3310 en de 3330 dat de 3330 ook kan wappen en dat deze twee nieuwe spelletjes heeft.

Suc6 met je keuze/aankoop!

:biggrin: Greetings HurryBird :biggrin:

 
Bij de 3330 is er ook de optie " eerst trillen en pas daarna bellen"

+ een telefoonboek in het toestel....en waarschijnlijk nog enkele kleine verschillen.

Waar (liefst in belgie) kan ik best een datakabel aanschaffen?

Groeten Flash

 
Hallo allemaal

Ik heb een Nokia 3310 .Nu bij de 3210 heeft men een spaanse woordenboek bij berichten intoetsen, Nu bij de 3310 zou dat ook bestaan weet iemand of dat reeds bestaat of is het larie???

 
Heb pas een 3310 aangeschaft, en daarin zit geen Spaanse woordenboek.

Ik heb de benelux versie.........waarschijnlijk zijn er wel versies waarin de spaanse woordenboek zit

Groeten Flash

 
Flash u, heb je die 3310 op het falconplein gekocht? zo ja wat koste hij daar?

Greetz

Ruff Rider

 
De 3310 stond verleden week in houthalen voor 7000 bfr met 6000bfr belwaarde ,wel twee aparte kaarten elk 3000bfr eentje van Mobi en eentje van orange

 
@ ruff rider,

Neen, heb hem bij een plaatselijke dealer van de "Expert" keten gekocht aan 5990,- ( met headset inbegrepen) het was solden.

Op het falconplein was de laagste prijs 5800,- ..... en daarvoor wou ik het risico niet lopen!(hier kreeg ik 2 weken garantie en geen faktuur)

Nu heb ik faktuur en een jaar garantie.

groeten flash

 
Waarschijnlijk heeft de 3310 wel een spaans woordenboek, als je de software versie aanpast met een datakabel!!!

(OF ging dat alleen bij de 3330????)

Maar in iedergeval, je kunt natuurlijk ook naar spanje gaan, daar zal wel standaart spaans zijn toegevoegd :)

Laterzzzz,

Flup jr

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan