Hic 10110 p + cam v2.2

J

Josje01

Wie van de heren of dames kan mij vertellen of in de Hic 10110p +cam v2.2 Nederlands in het menu aanwezig is.

Alvast thankx: Josje01

 
Het zou mij verwonderen, nederlandse versies komen altijd later.

CU

Red

 
@Josje01,

Nope...SchumiNL ? Hij zal al eerste op de site van de Satnerds verschijnen...waarschijnlijk wachten ze totdat de officiele firmware van Humax is verschenen (de Koreanen houden nog steeds einde deze maand als termijn aan) en nadat het Humfree team hun kunsten op deze firmware heeft losgelaten.

Je blijft anders aan de gang met de hex-editor.

 
The Gismo, de link naar de software werkt hier niet ??

Weet je misschien een andere??

Greetings: Josje01

 
The Gismo, sorry heb niet goed opgelet

Een nieuwe link stond er van secaman deze werkt wel.

Greetings: Josje01

 
Beste josje 01

Werkt de versie 2.2 feilloos ?

Geen RA probleem op het display of zoiets?

 
Als ik de schakelaar achter op de humax heb gebruikt en ik schakel de ontvanger aan dan komt regelmatig de melding ra in het display, ik kan de ontvanger dan aan de praat krijgen als ik een paar maal aan en uitschakel.

Ook het ds9 project op een pic628 lijkt me wat instabieler, nu moet ik regelmatig ook tijdens het zappen van zenders bij 1 en dezelfde provider de smartcard op en neer halen om beeld te krijgen, vooral bij Nova valt me dat op, bij Viasat gaat dat beter.

Ik kijk het nog even aan maar ik weet niet of ik dit wel een verbetering vind tegenover m'n vorige firmware. Ik heb nog geen voordelen kunnen ontdekken, wat is er uberhaubt verbeterd in deze versie?

 
@jordi,

Enkel gebruikers waarvan de Humax loader versie H2.08 kunnen tegen problemen aanlopen waarbij de Humax tijdens/na het booten op een blauw scherm blijft staan en er rA in het display verschijnt. Er is al een workaround voor gevonden maar wanneer Planet Hemp wat minder pissed is komt er een nieuwe patch uit.

@Duck,

v2.2 zou stabieler moeten zijn tov v2.0: kortere response tijden, minder vaak zwarte schermen. De werking van de All-CAM patch blijkt in de praktijk afhankelijk te zijn van de samenstelling van je Humax. v2.0 liep bij mij al goed...v2.2 echter geweldig (L2.08).

 
Ik heb de H2.08 loader en de 2.2 patch, en geen problemen, van al die meldingen nog niets gezien ...

CU

Red

 
Jongens de v2.2 loopt toch goed , wel merk ik dat soms het pw-pakket niet direct opengaat even op en neer zappen en dan toch beeld. Ik bedoel als ik van nl-pakket seca naar pw zap.

ook is me opgevallen dat in het menu 2 keer < kinderslot> voorkomt. In het 2 tweede menu waar kinderslot staat is eigenlijk bedoelt smartcardinformation.

Wie wil zijn bevindingen mededelen zodat we met zijn allen weten wat je zoal tegen kunt komen.

Greetings: Josje01

 
Ik Heb de Fucking RA erin staan en nu?

Vanalles geprobeert, lege settinglijst, ander settinglijst

niets helpt

Als de lege setting lijst erop staat de is de RA weg

Als ik een andere settinglijst er op zet dan is de RA er weer

Als ik de 01.10 er op zet alles weer normaal

Diverse settinglijsten geprobeert alleen de lege is goed

WIE HEEFT GOEDE RAAD

Versie H2.08 0016.0600

 
Jordi, wil je goede raad?

Laad de orginele software van Humax in je doosje, test hem daarna, en later weer de nieuwe patch er inladen.

Wedden dat ie weer goed loopt daarna???

 
@jordi,

Eerst de laatste originele software, dan de lege settingslist erin, daarna de All-CAM patch v2.2 en tenslotte je oorspronkelijke settinglist weer uploaden.

Mocht het dan nog problemen geven blijf dan bij v2.0 die doet het over het algemeen wel goed bij alle type receivers.

 
Vergeten te vermelden: als je mbv de Backgroundpatcher de menuafbeeldingen veranderd in een kleiner type (de originele afbeeldingen van Humax bijvoorbeeld) van de +CAM v2.2 firmware en deze vervolgens upload gaat het ook lukken.

 
Thanks

Ik heb al deze handelingen geprobeert

2.2 wil niet, is trouwens toestel van mijn vader,

is toch niet zo heel belangrijk, heeft ook 1.05, dus

Mijne L1.37 werkt perfect

Ik Ga wachten op een volgende versie de 2.03 of zoiets

Het is mooi weer,Heb nog veel werk,enzovoort

HOI

 
Aangezien mijn H2.08 nog niets van al die kuren heeft vertoond en perfect werkt met de +cam 2.2 moet er toch iets van verschil zijn.

Ik denk dat het aan het aantal zenders ligt. Ik heb er 400 zenders in en 180 radio's.

Hoe zit dat bij de mensen die problemen hebben ?

Ook de manier van upgraden kan misschien een rol spelen.

Ik heb achtereenvolgens de volgende patches gehad

- 1.01.10ph

- 1.01.10+2.0

- 1.01.10+2.2

Tot nu toe nog geen enkel van al de vernoemde problemen

gezien.

Als settings editor gebruik ik de Humbox 4.0 Beta 2

CU

Red

 
Ik heb dezelfde manier (volgorde) van handelen gebruikt als redneck eyeball en heb eveneens geen problemen ondervonden. Heb echter wel heel wat meer zenders erin zitten. Dubbels en al bijgerekend meer dan 1000 tv kanalen. Om de SW erin te zetten gebruik ik de welgekende WDN4OAK

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan