Robinwin met verkeerde keyupdates.

M

MTB

Robinwin is een mooie emulator maar....

Wie weet er waarom Robinwin geen goede keyupdates berekend ?

Ik heb gegarandeerde goede MK00 en MK01's en krijg geen MK01 (en PPUA) binnen via de 80 52 log en geen goede keys via de 81 4e log. Het programma gebruikt voor het decrypten wel de goede keys alleen de uitkomst slaat nergens op.Het decrypt verkeerd.

Heb al provider 01 tot 0019 gemaakt maar maakt allemaal niet uit.

Bij windecrypt werkt de MK01 wel en rollen de keyupdates er zo uit. De 80 52 log is via een andere tool en de MK00 wel te herleiden tot de goede MK01 en PPUA, maar waarom werkt het proggie niet direct ? Is dit opzettelijk zo gedaan ?

MTB

 
Robin is een goedkope imitatie van het bekende"win" programma.

Nog steeds is Voyager niet te verslaan, mits je natuurlik in DOS wil werken.

Heb uitvoerig alle ,zogenaamde, emu soft getest en bekeken.Ik blijf daarom bij het eerder genoemde programma!

 
MTB volgens de boeken zou ik het comamdo c140018050 nodig hebben om aan de 01 key te komen maar ik log met windecrupt wel steeds het c140018052 comando op mijn test kaart

ik las dat jij over dat comando had dus zou jij mij willen uitleggen wat ik hier mee kan..

b.v.d martin

Robinwin is een mooie emulator maar....

Wie weet er waarom Robinwin geen goede keyupdates berekend ?

Ik heb gegarandeerde goede MK00 en MK01's en krijg geen MK01 (en PPUA) binnen via de 80 52 log en geen goede keys via de 81 4e log. Het programma gebruikt voor het decrypten wel de goede keys alleen de uitkomst slaat nergens op.Het decrypt verkeerd.

Heb al provider 01 tot 0019 gemaakt maar maakt allemaal niet uit.

Bij windecrypt werkt de MK01 wel en rollen de keyupdates er zo uit. De 80 52 log is via een andere tool en de MK00 wel te herleiden tot de goede MK01 en PPUA, maar waarom werkt het proggie niet direct ? Is dit opzettelijk zo gedaan ?

MTB

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan