smartcard copier.

A

apkay

heeft er iemand ervaring met zo een ding?

het is een standalone programmer/cardcopier.

je hebt alleen maar een 15 volt adaptor nodig.

dus geen pc.

apkay.

 
Nee maar ik hoop dat deze apparaten WEL verboden worden

Zo word het de handellaar wel heeeeel erg makkelijk gemaakt

Robbie

 
Daar ben ik het mee eens een normale hobbyist gebruikt zijn programmer alleen om een kaartje voor zich zelf te maken, en om wat te prutsen.

Maar handelaren krijgen via via een kaartje in handen, en dan stoppen ze hun kaartje in zo’n ding en dan kopieert hij hem dan. (makkelijk geld verdienen)

VERBIEDEN

 
Elke snelle jongen met een accu in zijn zak en in de andere zak dat kastje en hij loopt wat kroegjes en zo af en hij is binnen

Je kan ter plekke kaartjes maken Slechte ontwikkeling vind ik

Robbie

 
Die dingen bestaan al lang vrees ik, ze worden vooral in Engeland verkocht.

 
Maarrre....hoe werken die dingen dan wel niet??

Ik bedoel iedere smartcard is geheel anders, een mosc, GW, Jupiter, atmel, DS9...noem ze allemaal maar op, allemaal dienen ze toch op een andere manier benaderd te worden.

Als de ding voor bijvoorbeeld alleen GW`s geschikt is, kan ik me er nog wel wat bij voorstellen, maar een copier die 100% kopieen van een mosc maakt, dan kun je wel erg rijk worden :))

Maar ook hier geldt het zelfde voor als de "gewone" programmers, ze zullen niet verboden worden :-((

Copier apparaten voor bijvoorbeeld gewone sleutels zijn ook niet verboden, evenals CD copiers...

Greetings,

Erik.

 
ja, je kunt er alleen goldcard's mee kopiëren.

ik heb er het een en andere over gelezen!

 
moeten we voortaan de kaartjes maar proggen met code protect ik denk dat dan het kopieren een stuk moeilijker word

 
Ja als ik dit lees dan denk ik jonge jonge waar koop je zo'n ding toch voor om geld te verdienen of is dit je hobby niet,

maar ze lopen van zelf tegen een probleem aan als hij alleen maar GW cloont.

maar dan koop je gewoon een nieuwe niet waar hahahahahaha.

G.R Pecari

 
ja inderdaad.

het is ook niet voor mijzelf.

zag laatst iemand met zoeen ding in amsterdam.

wist niet of het waar was.

apkay.

 
Dan weet je gelijk met welke figuren je te maken hebt.

In elk geval zeker niet met met een hobbyist.

Waarschijnlijk wil hij zijn vakantiecenten nog even verdienen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan