DVB 1850

N

ndekock

Al enige tijd zie ik foto's van DVB versie 1850 met bijzonder gelikt uitziende menu's.

Is deze versie al ergens beschikbaar? Dominance gaat maar tot 1846 en sommige sites bieden 1847 aan, maar nergens nog 1850. Weet iemand dit?

gr

niels

 
Als je de text op die zelfde site had gelezen kon je daar zien dat de publieke test versies nog niet beschikbaar zijn.

Deze komen binnenkort.

 
En dat men een informatie stop heeft...

Dus geduldig en stilletjes wachten :)

P.S.: Straks steekt de Nokia9600 de Humax5400 niet enkel voorbij in mogelijkeden maar ook in soft design :)

 
Yep

Als ik mag kiezen doe voor mij de 9600 maar ipv de 5400

 
Dat loop ik al jaren te roepen :) , NOKIA Rulez , ook in deze tijd van de leuke speelontvangertjes

 
We dwalen wel een beetje van het originele onderwerp af, maar ik had graag eens geweten waarom de 9600 bij julie de voorkeur krijgt boven de Humax. Als je ziet wat die 5400 kan begrijp ik niet wat er nog meer mogelijk is.

Greetz

Ruff Rider

 
Jij hebt duidelijk nooit een nokia met dvb2000 gehad.

Bedenk je wat je Humax kan vermenigvuldig dit met 1000 en dan heb je wat dvb2000 kan.

Alles maar dan ook alles is instellbaar (real time).

 
EN hij heeft een scsi poort !!

DWZ. loggen, ci's updaten , snelle firmware update, snelle channel list, snel pictures of geluid downloaden van de box, vcd's afspelen van scsi cdrom(ben ik niet zekervan) ...............

 
@activ Het is wel geen 9600 maar ik heb hier wel een 9500 met DVB2000 staan en je kan daar inderdaad een aantal dingen handmatig instellen maar of dit de ontvanger suprieur maakt lijkt me niet echt het geval te zijn of het moesten instellingen van de CI van de 9600 zijn. Het argument van de scsi vind ik daarentegen wel een goed punt. Deze mis ik wel op de Humax.

Greetz

Ruff Rider

 
Bedankt voor het antwoord, had die melding ook al gezien maar die staat er al een tijdje, vandaar. Bovendien kom ik wel vaker versies tegen die nog niet op Dominance staan...

A propos verschil Humax en Mediamaster, ik ben de gelukkige bezitter van beide dozen en er is voor beide wat te zeggen. Humax is perfect voor "ongestoord kijkgenot" met zijn veelheid aan coderingen, Nokia is perfect voor het betere DX-werk, m.n. het onderzoeken van muxjes, achterhalen van PIDS en coderingssytemen van onbekende signalen, etc.

gr

Niels

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan