nieuwe mogelijkheden

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Het zal de echte freeks van internet per satellite misschien interesseren http://pub51.ezboard.com/binternetviasatelliet

maar het is nu mogelijk up-en downstream te comuniceren met het internet , wat de telefoon overbodig maakt

probeer de links ui die op de site staan voor meer info

dit is geen reclame van mijn kant uit ,daar ik weet dat de meeste een ongoocheling hebben gehad via de satellite

vandaar deze posting

 
Juist Luca, het is bedroevend gesteld met Internet via satelliet. Zelfs het twee-weg systeem is al zo erg als Europe Online, soms urenlang wachten om een pagina toe te krijgen, en dan maar zwijgen dat je een kleine 10.000,- fr (500,-fl) per maand moet dokken om maar 200 MB te downloaden, zelf de dealers betalen dit (Very great, thanks web-sat!!!).

Maar zoals ik reeds een paar maal aan toevoegde, laat ons niet wanhopen, normaal start Starspeeder volgende week publiek op 15.02 en beloofd heel wat anders te zijn. In elk geval wat er reeds positief is, is dat je kunt e-mailen en bv. Napsteren (nieuw werkwoord) via Starspeeder, laat ons niet hopen maar afwachten. Ik zal wel iedereen op de hoogte houden over Starspeeder via dit bord.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan