pace dvr 500 ? upgraden gaat niet ?

X

xinetic

Ik heb ook nog een pace dvr 500, maar die doet weinig meer. Als ik hem aanzet dan kipperd dL even, er verschijnt een 1 met een draaiend rondje, daarna heel even een A zichtbaar en daarna is het display uit en verschijnt er op het beeldscherm de melding "searching for default frequentie", maar deze melding blijft er wel uren op staan? ik heb geprobeerd de ontvanger te voorzien van nieuwe software, maar zonder succes. tijdens het upgraden komt de foutmelding E7 op het display te staan (wat betekend dat er verkeerde software wordt ge-upgrade) ik heb de G4 en G6 versie geprobeerd. wie o wie weet wat ik nu moet doen......??????

 
Heb je de startfrequentie wel goed staan?

Ik dacht dat ie i.p.v. op 12.015 nu op 12.344mhz moest staan, probeer het eens.

Misschien dat een andere Pace bezitter dit even kan verifieren of de juiste frequentie noemen mocht bovenstaande verkeerd zijn.

 
Dat is t m nou juist, ik kan helemaal niets invoeren, ik krijg helemaal geen menu opties op mijn scherm getoverd.

 
Ik heb een Pace 500 en bij mij lukt het wel is je afstandsbediening in orde???

En de Freq. is 12.344 H klopt

 
Onder het apparaat staat welke versie het is G4 of G6.

Download de juiste soft van de site bij BOmBats en programeer dit in de ontvanger.

Als je niet eerst kijkt naar de versie die je hebt en je progt er verkeerde soft in dan heb je een probleem.

Hierna kun je namelijk niet meer de juiste soft programeren en zul je eerst de flash eprom leeg moeten maken alvorens hem weer te kunnen programeren. Maar dat zal Bom Bats moeten doen.

BomBats (Bombeeck)

 
Wat een onzin allemaal....

Al heb je de oudste software die er bestaat, hij zal toch op frequentie moeten kunnen opstarten.

In het menu komen moet ook kunnen, via de afstandsbediening.

Lukt dat niet, dan heb je een defecte ab een lege battery of een defecte IR-circuit.

Als hij niet start en op die foutmelding blijft staan, dan zal er toch iets met je ontvanger mis zijn!

 
12515,2200,5/6 instellingen home channel

en controleer elco dat naast tuner zit zit een elco van 220 uF

deze is meestal defect,

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan