Nieuwe Versie Twoprog

B

block

Voor de zgn multiprogrammer is een hier http://www.2stone.de/ een nieuwe software versie die nu ook PICCARD2 en FUNCARD ondersteunt.

Bovendien werkt ie onder windows2000!

Block

 
Ben vanmiddag even bezig geweest met deze nieuwe versie op een MP2000 maar hij blijft op een ds9 kaartje een error aangeven. Moet wel zeggen dat dit een Willem DS9 kaart is en die gebruikt een 24c65 op de kaart in plaats van een 24c64....

Iemand al succes gehad met de configuratie MP2000 - Piccard 2 ?

 
Als je nog een VP20 hebt, dan kan je gewoon 24C65 laden in de losse Ic voet. (GEWOON 24c64 aanhouden)

Dan moet 16F876 wel lukken met de MP2000

 
Als ik de 876 met een mp2000 progt met een lege hex dan werkt hij goed...zodra ik ga proggen met een hex met inhoud krijgen we een loader error....

De MP 2000 is niet meer van mij maar heb ik verkocht aan een vriend van me...zit zelf al bijna 3 weken te wachten op een Moby Dick 3 die niet wil komen uit Duitsland..... maar die jongen die wil ook wel een ds9 kaart proggen met een MP2000.

 
IK heb zowel een Funcard als een Piccard2 geprogrammeerd met behulp van deze nieuwe software en mijn MP2000.

Bij beide ging het in een keer goed. De kaarten worden na programmering ook goed herkent in de ontvanger.

Wat mij betreft is dit de software waar ik al een tijdje op heb zitten wachten, nu kan ik eindelijk mijn MP2000 weer goed gebruiken.

Block

 
De hierboven genoemde 'Willem Piccard2' werkt perfect.

Is zelfs te proggen met de VP20 van Willem, maar wel even een kleine modificatie aanbrengen (weerstand van 10k van rechter pootje van jumper links van de kaartlezer naar de massa).

Dan kun je de 876 ook zo proggen.

Willem maakt fantastische spullen, dat mag ook wel een keer gezegd worden!

En een 24c64 en 24c65 kun je door elkaar gebruiken. Heb je ICprog 1.04, dan kies je voor 24c64 als je de 65 wilt proggen.

Suc6!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan