uitkijken

O

opeltje

laten we met zijn allen hier niet direct alle leuke links plaatsen ivm de activiteiten van canal plus.

zo kun je onbedoeld de betreffende site de mogelijke narigheden bezorgen met als gevolg>>>site closed.

ik dacht dat het nu wel erg uitgedund was.....

mail desnoods de betreffende beheerder voor je de link plaatst.

dus wees verstandig mail de sites desnoods door...

groetjes opeltje

 
Ik heb hem toch maar even gemoved, het was immers geen link.

Ergens heb je wel gelijk trouwens Opeltje.

We zorgen eerst dat we de users een beetje op orde krijgen.

Als dat gelukt is, dan gaan we eens vergaderen over het downloads en links en het faq's forum, waar ook wel erg gevoelige dingen in staan waarschijnlijk.

Het kan heel goed zijn dat deze beiden of in elk geval delen ervan onder het special member access zullen komen.

 
BT

ik heb op mijn site een paar dagen geleden de link naar satfun aangepast is dit verstandig of haal ik hem eraf

 
Laat maar staan Luca. Onze link is nu ook overbekend, ook ons .com domein is naar hier geroute dus in principe is dat niet zo erg.

Staat jouw link trouwens nog hier vermeld? Zonee, dan verwachten we die daar spoedig.:)

 
Thks BT zal ik doen maar hij hangt bij iedere post reeds onder mijn handtekening dit is een rechstreekse link
smile3.gif


 
hmmmm of het zo moet zijn dat alleen special mebers daar in moeten kunnen komen....ik weet het niet. het is in ieder geval wel een goed idee. het moet gewoon zo zijn dat niet alles voor freek te vinden moet zijn. anders krijgen deze sites ook een mail van canal plus met allle gevolgen van dien. dan hebben we straks dus echt niets meer.....

bovendien bezorgen we de beheerders van deze sites ongevraagd veel problemen is het niet??

gr opeltje

 
sorry nog vergeten:

en wat het mailen naar de desbetreffende site betreft:

vraag eerst eens of je de link mag plaatsen, daar voorkom je toch echt een hoop narigheden mee???

wie zecht dat die site wel degelijk op een board of linkpagina wil staan?? wij doen dit zelf al vanaf het begin van het bestaan van onze site en sommige sites willen het gewoon niet.

greetings opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan