cruiser

D

digidirk

Vandaag zag ik de hopperguide dat de Humax cruiser op de markt zou zijn gekomen. Daarmee kan je met disecq 1.2 ook normale actuaters (puls) aansturen.

Heeft iemand al ervaring met deze positioner?

Waar is íe te verkrijgen?

En wat moet íe kosten??

Digidirk

 
Digidirk, dat de cruiser op de markt zou komen is mij meer dan een half jaar geleden al verteld, maar de exacte datum wer d telken uitgesteld. Ik ben ook zeer geinteresseerd.

Aznar

 
Heb niet gewacht op de cruiser,

Ik draai nu (letterlijk) met een Geotrack V-box

Werkt perfect op de Disecq 1.2 commando's van Humax 5400

Schotel draait automatisch naar de juiste positie,

en je kunt vanaf Humax-menu ook handmatig draaien.

Die Humbox wordt steeds leuker...

Digidirk

 
Is wel een echte vraag voor een nederlander, maar wat kost dat ? :))))

 
jawel makkers de V-box werkt perfect!!!

inderdaad de hummie wordt steeds beter.

snel, makkelijk te programeren.

alleen spijtig dat de hummax maar 16 pos in diseq aankan :-(((

maar ja dat bederft de pret niet, 16 is toch ook al wat

greetings compy

 
Kan die ook een Triax 1.1 meter schotel aan of is dit te groot?

greetings goto.

 
maakt niet uit hoe groot de schotel is.

de v-box stuurt gewoon de actuator aan ,dus als je wil stuur je een schotel aan van 5 meter :) (die van mij hangt nu op een 1.5 meter triax).

Zolang de actuator ondersteund word door de v-box

inderdaad +- 250,- gulden, en in de Betere satzaken verkrijgbaar

Greetings Compy

 
De V-box kan zowel disecq-motoren (via de coaxkabel) aansturen als bestaande draaibare opstellingen met een actuator.

Dat laatste vind ik als eigenaar van een opstelling met polarmount en actuator het grootste voordeel.

De V-box zet dus disecq-signalen van de humax (of andere box) om naar anologe besturingssignalen voor de actuator.

De V-box kan 64 satellietposities aan, mits dit ondersteund wordt door de ontvanger. In het geval van de humax is dat dus beperkt tot 16 satellietposities. Maar dat is voor mij (n 90 centimeter schotel) meer dan genoeg...)

Het ding werkt bovendien perfect: mijn humax stuurt dankzij de V-box nu volautomatisch de draaibare schotel aan. Schotel draait bij zappen automatisch naar de juiste satelliet..

Digidirk

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan