Mr Zap

C

cyberrob

Vraagje, ik wil niet weten hoe maar wel of er iemand Mr. Zap heeft vrijgeschakeld. Het zou moeten kunnen, want het is gewoon vi*c**s.

Ik wil er zelf wat mee gaan experimenteren voor de fun, maar ben benieuwd of iemand dat al voor elkaar gekregen heeft.

 
Ben al een hele tijd op zoek naar info over viaccess-mosc's maar helaas nog niets zinnigs gevonden. behalve een russisch document waar wel wat nuttigs in lijkt te staan, maarja, russisch ben ik niet zo sterk in..

Duzz,

Ik sluit me aan bij jouw vraag ;-)

Groet,

C4

 
Ik heb wel e.e.a. gevonden in het duits op een russisch board.Ik geloof dat de site niet meer is. Er wordt in het document ingegaan op wat log commando's.Als ik het goed begrijpt is er nog weinig bekend.Het is in ieder geval wat.Ik kan natuurlijk aan de mods vragen of e.e.a. vermeld mag worden onder faq c.q. handleidingen zodat iedereen hiervan kan "genieten".

ILYA

 
ik heb al is geprobeerd om die sagem-mr.zap doos een m'n season 2 kaart te hangen, om is te kijken wat er zoal heen en weer wordt gestuurd...

Maar ik krijg het apparaat niet aan de praat, hij ziet de hele kaart niet als de season erin zit, zelfs niet als er geen seriekabel aanhangt, en ik spanning op de season zet !?

@cyberrob of andere mr.zapdoos bezitters

als je een season(2) hebt, wil je dan is proberen om het wel voor elkaar te krijgen, en het hier posten. Dan weet ik namelijk of het aan mij ligt of niet ;-)

Groet,

C4

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan