CH ID's voor compleet pw en cinedom

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Hallo,

Wie weet waar ik een lijst kan vinden van de Ch Id's voor het gehele pakket van PW waaronder ook Cinedom.

Als ik ga loggen dan dan ontdek ik dat soms wel dezelfde key word gebruik maar weer met een ander CH Id op het zelfde kanaal.

Om deze allemaal te moeten programeren lijkt mij wat veel.

Heb intussen een stuk of 15 verschillende gezien in WB.

Maar het zal wel weer eenvoudiger zijn dan ik denk.

 
Yo!

Channel ID 7530 en key 0E dat volstaat.

De key is 6* ** ** ** ** 9* 4* B*

Heb je toevallig nog een PMK, dan ff uit de poolse uplaod de file met de CB20's halen, zoek je de groep op van je key en pak je een van de bytes als laatste. Dat ff plain in een ACS1.2 jassen, in de ontvanger (zonder blok..) en wachten (op een cinedom of zo).

Heb je geen PMK dan zoek NKF2.x (ik heb geen idee meer waar vandaan) daar zitten er bij.

---------------------------------------------

Keys plaatsen mag niet, ik heb net zoveel laten staan dat hij kan zien of hij de goeie heeft.

 
Laatst bewerkt:
Hier moet ik wel om lachen eigenlijk... Gewoon een PK plaatsen mag niet? En dit dan: http://64.23.80.82/forum/index.php?topic=1750 ?????? Als het nou om PMK/HMK 01-keys en zo gaat dan kan ik dat nog begrijpen.. maar goed ik zal er rekening mee houden.

Een beetje SM heeft een season en logt em zelf effe..

GAAAAAAAAP..

 
Ooit weleens gehoord van het feit dat het de laatste tijd een probleem is als je een complete key heb staan op je server.

Denk dat de mensen die dit board van serverruimte voorzien begrijpelijk enkele voorwaarden daarvoor hebben gesteld.

Ook al is dit SM en voor sommige ogen onzichtbaar toch staat het ergens op een server opgeslagen...

 
Ja ok Satslope natuurlijk heb je gelijk dat waneer je sm bent het zelf moet kunnen. Maar dat wil niet zeggen dat je waneer je je nog nooit in Irdeto hebt verdiept maar wel in Seca en Viaccess nog niet 123 dat ook onder de knie hebt.

Vandaar dat je wel eens je bevindingen ergens mee wilt ijken.

Dus leek mijn vraag toch vrij normaal om eens te kijken of er ergens een lijst is van CH-id die momenteel gebruikt worden door een bepaalde provider.

Maar inmiddels ben ik al een stuk wijzer geworden en dat heb ik dan ook weergegeven in een reply op de vraag van Derek.

Ik meende jouw reply daar ook gezien te hebben.

Maar goed aldoende en ALVRAGENDE word men wijzer.

Al vind ik eerlijk gezegd de andere codering systemen wat gemakelijker te begrijpen. Maar dat zal wel aan mij liggen of aan de leeftijd ik weet het niet.

Trouwens de 7530 die je aangaf deed bij mij niets en ook gebruik ik een andere 0E key om de desbetreffende kanalen open te krijgen.

Heb je enig idee hoe dat kan ???

 
Er zijn dus inderdaad verschillende 0e keys, maar er is er maar 1 die werkt met de 7530 chid. En dat is dus de händler-0e key. Die key had Satslope dus ook gepost. Als je met alle chids (misschien wel 30, heel veel verschillende abonnement-pakketvormen mogelijk bij PW) wilt werken die PW heeft, moet je ook PMK's hebben die heel vaak een nieuwe PK zullen moeten vinden. De truc is juist dat die speciale händlerkey dus niet zo vaak wijzigt, en daarom gebruik je die dus het best.

 
Ja, alleen werkt nu niet meer alles met die key 0E.

Een lijstje met chids vind je overigens in de andere posting omtrent de nieuwe chids.

Wat betreft het plaatsen van irdetokeys (niet in crd vorm) moeten we nog even overleggen met de mods maar daar wachten we even mee totdat iedereen terug is van vakantie.

Het probleem is inderdaad dat we de server van een Duitse sponsor hebben. Eerst vonden we het plaatsen van een irdeto key dus niet erg omdat C+ zich toch niet meer interesseert voor irdeto en beveiliging daarvan en er ook niets meer tegen doet. Maar PW wel, en aangezien de eigenaar der server dus Duits is moeten we dit eerst even overleggen. Vandaar... De crd file wat ik een tijd geleden gepost heb was ook een eenmalige aktie met de gedachte dat het wel weer een jaar zou blijven en om commercie tegen te gaan.

Daarvoor heb ik nadien nog enigszins op m'n donder gehad van de anderen.... en terecht.

 
Ja ok. Voor mij hoef je geen key's te plaatsen. het gaat mij er om om deze key's te vinden en ik neem aan door te loggen.

Dus zie ik veel liever hoe men het een en ander uitvogelt dan gewoon een key te plaatsen.

Al is het soms wel gemakelijk als je weet wat je zoekt door aan te geven waar de key mee begint of waar hij mee eindigt. Je ziet dat wel vaker op het board.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan