Antwoord probleem

satelliet

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
Tiens, BT, ik heb iets raar op het bord, ik wil op een vraag in FAQ een reply geven en mits ik ingelogd ben moet ik eerst terug inloggen, maar dat lukt niet, het inlog venster blijft maar terugkomen. In andere topics heb ik dit probleem niet. Raar hé? Of zou het soms aan mijn cookies liggen, zal ze straks eens wissen.

Mvg,

Satelliet

 
-> ik heb je vraag hier naartoe verplaatst, de vraag is niet echt nieuws / informatie.

Het faq forum is uitsluitend bedoeld om faqs te plaatsen en niet om replys te geven, waarschijnlijk is de optie om daar replys te geven uitgezet.

Matrix

[Edited by Matrix on 11-02-2001 at 12:48]

 
Ha dat zal het zijn, Thx, ik wou juist op een FAQ nog iets toevoegen voor eventuele beginners.

 
Correct, het FAQ forum en het Download en Links forum willen we zo zuiver mogelijk houden, dus geen wilde postings.

Daarom is de mogelijkheid om een reply te schrijven in het FAQ forum en Download en Links forum inderdaad uitgeschakeld.

Als iemand een aanvulling heeft kan hij een nieuw topic maken met een nieuwe faq of de aanpassing er in schrijven, indien de originele schrijver het niet kan kunnen wij het gewoon toevoegen aan de originele faq.

Indien iemand een makkelijkere of beter methode weet kan hij beter een nieuwe faq schrijven. Zo blijft het overzichtelijk

Wat betreft de Download en Links geldt ongeveer hetzelfde. Vragen naar een link doen we in de kletspraat bijv. Ook zo blijft het aldaar zuiver.

Deze boardsoftware heeft echter geen optie om per forum aan te geven of iemand daar wel of niet zijn eigen posts mag editten (om er zo updates aan te doen), misschien de nieuwe versie wel maar daar moeten we even op wachten. Dan is ook dat mogelijk.

Overzichtelijkheid rulez, toch?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan