BIG PROBLEM Micronik 1200.

C

coolxx

Hoi ik heb een Micronik ontvanger en heb een groot probleem hij doet niks meer en ik denk dat het een software probleem is.

Namelijk ik was gister naar een gratis zender aan het kijken rtl.

daarna wou ik c+ gaan kijken dus moest ik er een kaart insteken.

toen ik dat deed deed i een beetje vaag toen heb ik heb maar eve aan uit gezet . toen deed i het eve daarna stopte de hele ontavanger en begon er groenbeeld op mijn tv te knipperen.

en op het display knipperde de hele tijd MICRONIK toen ik weer opstarte deed die precies het zelfde weer en dat heb ik nog 5 x geprobeerd en toen deed i dus niks meer toen heb ik de inhoud maar gereset ik dacht heel eve dat ik klaar was maar nee.

Er kwam weer logo in te staan en hij begon weer te knipper op het display met dat MICRONIK en weer zwart beeld .

nu ben ik zo ver dat ik er een software up-date heb opgegooid maar toen ik klaar was staat er nu telkens als ik hem aan heb staan op het display 36.10.05 en trouwens soms tijdens het downloaden van de ontvanger van de computer af begon i ook wel eens te knipperen (het display dan) en moest ik weer opnieuw beginnen en dat heb ik wel 7 X moeten doen om het er op te krijgen please help me ik heb denk ik wat foutjes in de tekst om dat ik heel snel bezig ben geweest omdat ik het weer aan de praat wil hebben want ik wil ook wel weer eens tv kijken

:-( HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Ziet er naar uit dat je inderdaad in de shit zit!

Ik kan hier vandaan niet zien of het nu soft of hardware is waar het probleem aan ligt, maar dat er 36.10.05 op komt te staan... is volgens mij een wat oudere versie. Download eens de laatste versie van de micronik site zelf, en let wel op of je een groen of blauw display hebt.

En heb je de kaart eruit gehaald nadien? Of zit ie er nog steeds in? Het probleem begon toen je deze erin stak niet?

Of heb je misschien een virus op je pc die de micronik file heeft geinfecteerd?

Ik zou eerst beginnen met het zeker stellen dat het niet aan de software ligt. Daarna... is het de beurt aan de hardware via de vakman. en dat kan dan wel even duren!

Succes.

Vecter

 
Kaart is er uit en het was versie 12_99 en trouwens ik had nog nooit eerder een update gedaan en dus kan er geen virrus opgekomen zijn

Ik weet het niet meer ik laat er inmiddels iemand naar kijken die wel een ontvanges dealt en repareart alleen niet in micronik dus ik wacht af

:-(((((((((((((((((((( heel eer KL*te

 
De 12-99 gaf bij mij ook deze probleem dus is echt geen virus.

En de 12-95 geeft ook nadien problemen hij stopt nu en dan met decoderen voor een sec of 30 en dan begind hij weer of jij schakelt uit en weer aan.

IK KAN VERTELEN DAT DE MICRONIK PRUT IS.

ze hebben allemaal een te zwake voeding er in,en de service is slecht.

 
hij is naar de monteur maar ik weet het niet we hebben nog geen ervaaring met die man waar die naar toe is .

Ik denk dat hij ook niks vindt .

Ik heb zelf namelijk al heel wat versies software erop gehad maar geen een van allen bleef het doen.

Als hij het niet kan vinden stuur ik hem op naar MICRONICK zelf in duitsland en kijken hun er maar naar meschien is het een fabrieks fout hoop ik dan maar of alle micronick ontvangers zijn fabrieks fouten.

maarja jammer dan :sad: :-/

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan