Pincode voor de niet kinderkanalen

P

Ptje

Als ik in een humax 5400 de blote kont kanalen wil beveiligen met een pincode, is er dan ook een mogelijkheid om dit zo te doen, dat op het moment dat papa zelf wil kijken, dat dit allemaal weer met 1 handeling en evt. invoeren van de pin vrij te geven is ?

Dit gaat wel met een C+ tuner, maar heb het bij de humer nog niet ondekt.

Graag tekst en uitleg :laugh:)))

 
Dit kan ook bij de Humax.

Ga naar Menu->Installatie->Zenders sorteren(vul pincode in)->TV zenders sorteren->Alle TV zenders sorteren.

Ga naar het betreffende kanaal.

Druk op de gele toets (Blokken/Lock). Er verschijnt nu een slotje naast de zender.

Verlaat het menu. Ga naar de zender en je zal zien, dat je je pincode moet invoeren om hem zichtbaar te make.

Je kan ook nog ergens in het menu bij "Kinderslot" de pincode naar eigen keuze veranderen.

 
Dat klopt, dat lukt ook wel, maar als je dan zapt, van het ene naar het andere kanaal,dan type je je wezeloos met die

pincode`s . Zo`n Canal+ ding, kan in 1 keer, kinderslot disabled, mar dan voor alles tegelijk.

Die voorziening heb ik in de humer niet gevonden.

 
Je kunt ook ergens in het menu een leeftijd aangeven, alleen werkt dat bij mij 5400 voor geen meter.

Ik heb het net zo gedaan als Cluyveduycker, gewoon alle x kanalen die 24uur natuurfilms uitzenden gelockt.

De rest van die sopfilms begint toch pas na 24.00 uur, dan liggen die van mij allang plat.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan