Verschillende premiere keys?

S

Satslope

Laatst had ik een key 0E gepost en die had ik zelf gelogd met WB en een 9500 met allcam. Toen maakte iemand de opmerking dat er ook een "andere" key 0E werd uitgezonden.

Het rare is, dat nu ik een Amon Cam erin heb, die eerste key niet meer werkt, maar wel die 2e!

Het lijkt erop dat ze dus allebei geldig zijn, en als dat zo is dan moeten er 2 ECM-datastreams zijn bij premiere.

Heeft iemand enig idee hoe dat zit? Kan het iets met de "dbox2" te maken hebben? Ik zag de ECM id=10D0 bij de Amon cam.

Kan iemand ff kijken wat er staat bij EMM/ECM met een normale (all) cam? (Menu 8/3/4)

En heeft iemand een Provid van premiere waarop de key die met 7 begint wordt gelogd?

(Overigens is Mlogv361 uit, ondersteunt ook PC-DVBkaarten))

 
Ik heb mijn cam nog niet gepatcht. Maar 'k wil dat zeker wel doen binnenkort. Dus hier de EMM/ECM: 1000 100A op premiere 1 en 1000 10B4 op cinedom

 
1000 is de EMM, lijkt er inderdaad op dat ze met 2 ECM streams werken. Ik krijg trouwens met mijn originele Irdeto kaart helemaal geen beeld meer op Premiere zenders, terwijl ie het op NL prima doet. Zit dus iets net ff anders in die amon. Ik had eerst getest met de oude settings en toen ook geen beeld dus zal echt wel door de module komen..

WB daarentegen doet het nog prima. (wel met de "andere" key)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan