Error cd bij laden campatch

S

starlight

Tot nu toe ging het laden van upgrades en patches altijd als een zonnetje echter net krijg ik tot twee maal toe een foutmelding op mijn humax bij het laden van de nieuwe allcamm patch.

Gelukkig blijft mijn humax na een koude start het doen maar wie weet wat de remedie is.

Alvast bedankt.

 
@starlight,

Krijg je inderdaad foutmelding 'E-Cd' of de melding 'E-Dc' ?

In het laatste geval is je firmware toch niet OK en dien je deze nogmaals te downloaden en nogmaals te proberen.

 
Gizmo,

Mijn firmware had ik direct van de poolse vrienden en inderdaad zat e een fout in. Gister avond laat nog alles recht gebreien en nu doet alles het pico bello.

Het enoge wat ik nog vandaag moest oplossen was een nieuwe settinglijst erin doen daar sommige kanalen van diseqb naar a waren gegaan, maar ook dat werkt weer.

De foutmelding was inderedaad E-dc en niet E-cd.

Wat is het trouwens een rommeltje met de verschillende versies van deze all-cam ik denk dat er wel 5 versies in omloop zijn en niet alle werken even goed. De 777 kb file schijnt het beste te lopen. (ik heb ze niet alle vijf geprobeerd).

Bedankt voor je reactie.

 
@starlight,

Mooi !

"Error-Dc" betekent dat er een rot datablock in je firmware zit. De +CAM 3.1 van 22-08 (08:13 AM) is de juiste. Op de pagina van bijvoorbeeld Sat_Fan ben je er zeker van dat het de originele soft is.

Wil ik je (en de rest) nog wel even waarschuwen voor die bewuste Poolse FTP-server...daar komen allerlei hele leuke/nieuwe tools te staan maar ook minder gezellige dus goed opletten voordat je een executable start !

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan