Patches,patches en nog eens patches!!

A

appie39

Ik heb inmiddels 10 verschillende patches op mijn schijf staan en begin me nu af te vragen of de Humax er beter van geworden is.

Ik ben van mening dat mijn Humax er niet beter van geworden is.

Wat zouden jullie voor een patch adviseren als ik een Aston 1.05 heb en geen interesse heb in Viacces?Ik zit zelf te denken om de 1.01.10patch er weer in te zetten,want volgens mij liep die toen `t beste.Nu heb ik de V2.4 en ben er niet zo tevreden over (vergeleken bij de 1.01.10).Ik begin zo langzamerhend door de bomen het bos niet meer te zien met al die steeds sneller op elkaar volgende patches.

Groetjes,

Appie

 
Alles begint met de vraag: wat wil ik zien?

Als voor jou enkel de seca-kanalen belangrijk zijn en je heb een Aston 1.05 zou ik jou de originele soft van Humax aanraden.

Greetz

Ruff Rider

 
Bij mij liep 2.4 het beste, maar dan juist zonder aston module, met alleen een DS9-502 kaart. Hooguit af en toe op en neer schakelen. Terug gaan naar een gewone patch lijkt me toch erg vervelend, aangezien je dan steeds aan/uit moet schakelen. Overigens, er zijn diverse mogelijkheden om dit te omzeilen, met een kleine hardware aanpassing kun je een reset-cam functie maken op de ontvanger.

Allcam 3.1 moet ik nog uitvoeriger testen om er een oordeel over te geven. Soms zie je op dit board inderdaad iets te snel conclusies, en wordt het woord perfect al gauw gebruikt, terwijl die persoon de software amper een uurtje in de ontvanger heeft zitten...? Ik ga eerst effe op vakantie, en over twee weken zullen ze hier wel bezig zijn met allcam 5.7 of zoiets.

 
mijn mening even , de patch 2.4 is gewoon de beste die er is

maar op deze versie heeft dit persoon problemen met het kastje dat de stab rotor.moet aansturen .( extern)

de 06 + is inderdaad wat langzamer met overschakelen naar ander coderings systeem. maar toch niet echt storend.

en geeft weer geen problemen met de stab rotor. (hier dan )

beide versie werken hier eigelijk gewoon prima.

let er alleen wel op dat je zo min mogelijk dubbelen providers op de kaartjes zet . dus heb je aston . gebruik je een 3/1 versie

haal die dubbelen er af. seca dus gewoon eruit slopen .

hier draaid dus alles eigelijk zonder problemen . zonder seca op de fun .

dus irdeto /via op de emmbeded. en seca in de aston

gr dj

 
@appie39,

Ik sluit me bij djazzie aan...+CAM 2.4 werkt inderdaad het lekkerst, alhoewel over +CAM 3.1 heb ik ook weinig te klagen. Je merkt wel dat het allemaal wat langzamer gaat.

@marciemarc,

Je kunt inderdaad een hardware matige reset in je Humax bouwen maar voor de mindere soldeergoden onder ons: 2x op de blauwe button (UHF) doet ook wonderen wanneer er niet automatisch geschakeld wordt.

 
Ik heb van gisteravond tot `n uur geleden met 1.01.10p gedraaid,en moet zeggen dat jullie gelijk hebben.De 2.4 loopt inderdaad `n stuk soepeler.Heb inmiddels de 2.4 er weer inzitten.

Groetjes,

Appie

 
Ook een simpel te maken oplossing voor het resetten van je kaart is te vinden op http://www.hummie.freeservers.com

Dan reset je door 2 keer op het sat / tv knpoje te drukken.

De kosten voor de onderdelen bedragen ongeveer 1 gulden.

 
Ik heb tot nog toe altijd prima kunnen loggen met Wallbanger in combinatie met een allcam patch, maar sinds ik 3.1 er in heb zitten krijg ik Seca in de Aston 1.05 niet meer aan de gang. Iemand anders ook deze ervaring?

Ik moet zeggen dat die 2.4 inderdaad beter liep - ik zit er zelfs aan te denken terug te gaan naar de 4-byte-patch .... PW kijk ik toch alleen als er F1 weekeinde is, dus een keertje extra resetten is dan overkomelijk.

 
Ik heb sinds enkele dagen 2.4 erin zitten met een funcard, en moet zeggen dat deze erg goed loopt hier. ik heb niet een hanger of iets anders. dus ik voeg me aan bij djazzy. geen probleem met 2.4 :biggrin:

John.

 
Heren MAG ik even :)

Waar vinden jullie die 2.4 patch, 3.0 en 3.1 EN/NL kom ik wel tegen her en der.

Maar die 2.4 waar ik voor het weekend ook naar aan het zoeken was kom ik niet meer tegen.

Een adresje?? tip??

De garoeten JeeWee

 
/ schaamrood_op_de_kaken ON /

oeps...

/ schaamrood_op_de_kaken OFF /

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan