Nieuwe FIX op NL versie 3.1+ CAM

V

Viewer

Hedenmiddag nieuwe fix (van vanmiddag!) op de NL versie van de 3.1+ CAM op de server gezet, thanx to Crazy Ivan en Hemp.

http://humax5400.axs-ict.nl

Om verwarring met "oude files" te voorkomen heb ik -fix toegevoegd aan de benaming.

s.v.p. géén rechtstreekse links naar de file publiceren, doe dit alleen als je wil publiceren naar de hoofdpagina.

dank voor het begrip !

c-ya !

 
Sorry voor de vertraging maar de mirror is er weer:

==============================

Laatste waarschuwing, GEEN links meer naar jouw site totdat de illegale zaken aldaar verdwenen zijn.

Je kunt dit per email mededelen waarna wij eerst dit zullen controleren alvorens je weer links mag plaatsen!

 
Laatst bewerkt:
en als ik,even mag weten wat was de bedoeling van deze fix?? want ik merkte eigelijk geen enkel verschil.

 
@Satjan,

Wat precies de bedoeling is van de fix weet ik ook niet, maar ik heb het wel eens uitgeprobeerd en nu werkt alles prima.

Met de vorige versie liep het switchen en zappen stroef en bepaalde zenders lukten helemaal niet.

Mijn eerste indruk is dat deze patch vlot draait zowel op loader versie 1.37 als 2.08

 
Bij mij gaat het schakelen tussen Seca en Irdeto (Betacrypt) nog steeds niet erg lekker.

Een maal uit/aan schakelen op een Irdeto kanaal verhelpt dit meestal...

Daarna kan ik alle kanten op zappen zonder veel problemen.

Ik zelf had het idee dat mijn oude versie (1.01.06p) wat beter liep.

Maarja deze kan weer meer...

Groeten JeeWee

 
ik krijg best een licht chaotisch gevoel over de patch, of het nu gaat om de duitse of nederlandse

het is best moeilijk om met alle variabelen rekening te houden;

verschillende settings, verschillende cards, files, firmwares etc.

wellicht ook de reden dat testopstellingen veel betere resultaten geven dan bij een aantal eind-gebruikers, hier is immers sprake van slechts 1 variabele.

Peter (nickname) publiceerde op Duckstad een ideetje, ik heb hem met bronvermelding overgenomen en firmwares bijgeplaats op de site;

http://humax5400.axs-ict.nl

wellicht dat dit voor (sommige !) een oplossing kan bieden, daar doe ik het immers voor.

alle tips, tricks, do's en don't zijn welkom !

c-ya !

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan