Het is me gelukt

S

scooby doei

Het is me gelukt om mijn Cam om te bouwen naar een Amon Cam. Ik heb eerst alle 4 de zijden van de OTP eprom vet in de tin gezet.Ik heb toen op een gassoldeerbout het fohntje geplaatst en hiermee de eprom heet gestookt totdat de tin rondom vloeibaar werd. Toen viel deze er vanzelf af. Ik ben in het bezit van de datasheet van een gewone eprom en OTP eprom op het zelfde blad, met daarop de vertaling van de pinnummers. Daardoor kun je dunne draadjes op de Cam solderen en naar een gewoon 28 pins epromvoetje. Met behulp van een simpele Eprom programmer een eprom geprogd en in het voetje geplaatst en BEELD op SECA kanalen met behulp van een funkaart.

Als er iemand geinteresseerd is in de Eprom gegevens dan Mail maar.

 
Misschien heel domme vraag, maar doen officiele kaartje het ook in zo'n cam ? Je weet wel, zon'n kaart waar je voor moet betalen....?

 
Lijkt me wel..

CAM betekent: conditional access module, en als er één kaartje voldoet aan de term conditional access, dan is het wel een originele mosc kaart....

Aan de andere kant: Ik weet niet of deze cam-modificatie wel C+ goedgekeurd is.;-)))

 
Ik heb geen werkend Mosc kaartje dus dit weet ik niet. Ik ben er wel beniewd naar. Een Irdeto mosc kaart doet het niet.

Scooby Doei

 
Maar de kaart doet het in een gewone irdeto Cam wel, dus heeft dit volgens mij niks te maken met Channel ID's. (Na het weekend verder)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan