Toch heeft iedereen bang

E

espagnol60

Aangezien de 'Auteurswet 1912' en de Europese Richtlijn ter bescherming van computerprogramma's expliciet stellen dat de

rechtmatige eigenaar van een computerprogramma ( bijvoorbeeld van het Internet geladen zgn.Freeware ) deze software in haar

bezit mag hebben, en men bevoegd is de werking van dat werk waar te nemen en te testen teneinde de daaraan ten grondslag

liggende ideeën en beginselen te achterhalen valt niet in te zien waarom codeerprogramma's en decodeerprogramma's niet op het

Internet mogen staan en geladen mogen worden, zolang niet vast staat dat dit 'downloaden' gedaan wordt met als doel gratis naar

Canal+ te kijken. En als men al niet encryptie technieken bestudeert, dan kan men middels de door Canal+ gewraakte hexfiles naar

bijvoorbeeld de Vrije TV Wereldomroep willen kijken middels de in de handel verkrijgbare Mediasat decoder, zodat vast staat dat

deze hexfiles niet bij voorbaat verspreid worden met het oogmerk gratis naar Canal+ te kijken. Het verspreiden van deze hexfiles

om deze reden kan dan ook niet strafbaar zijn. Waarom internet-providers en Hosting-services bijvoorbaat sites sluiten als zij

worden aangeschreven door Canal+ als deze hexfiles op een site staan, is mij derhalve niet duidelijk. Bron: Cyberlaw

 
pfffff wat is bang?? .

IK heb echt geen bang hoor kijk hier waar ik woon is er echt geen alternatief om naar de schotel te kijken mat andere woorden je kan hier geen abbo nemen op geen enkele sat zender dus wat kunnen we dan doen??.

Naar zwarte beelden kijken ??.

Heb ik daar soms mijn sat ontvanger voor gekocht ?.

Of heb ik heb gekocht om naar Duitse troep te kijken waar ik niks van versta en BVN die steeds dezelfde zever geven .

Kijk ik wil wel eens kijken wat ze gaan doen als hier iemand word gepakt op zogezegt iligaal kijken .

En wat mij nog het meeste mijn strot uithangt is dat C+ een aantal jaren geleden op de markt kwam hier met videocrypt II men kon in die tijd een abbo afsluiten voor enkele zenders hier

en ja 2 jaar later zou het niet meer mogelijk zijn om nog verder te kunnen genieten van dit systeem de zooveelste stommiteit van hun mensen laten dure ontvangers kopen en dan van de ene op de andere dag zeggen wij stoppen er mee neem maar kabel.

Kijk dat laaste is mij dus echt verkeerd gevallen en juist daarom ben ik maar hacker geworden .

Ik weet nog laatst op een beurs hier stond er iemand van C+ op een beurs ik vroeg hem of ze nog ooit op schotel zouden te ontvangen zijn weet je wat hij zei??

nee wij hebben vroeger die dingen gestopt omdat we nogal hackgevoelig waren hahahahahaha laat me niet lachen zeg en nu dan ??.

Hackgevoelig hun cabel is lek en wat de schotel onvangst betreft da's ook al zo lek als een vergiet .

Maar hun sytemen veranderen steeds weet je nog toen ze van luxcrypt naar irdeto gingen en dat iedereen weer een nieuwe ontvanger mocht gaan kopen irdeto zal blijven zolang er ontvangers in de markt zijn hehe jaja de zoveelste schandaalige truk van C+ en het blijft maar door gaan .

Van mij mogen ze best op hen bek gaan d's nu eens mijn mening.

 
Het zijn allemaal hele mooie woorden van de jongens van cyberlaw en om eerlijk te zijn kan ik heel ver met ze meegaan maar er is in Nederland nu eenmaal een rechter die hierover beslist.

En zolang er nog geen echte goede uitspraak van een Nederlandse rechter ligt blijft voorzichtigheid zeker geboden.

Cyberlaw weet als geen ander wat voor vreemde gangen de rechtspraak in Nederland zo nu en dan bewandelt :):)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan