De draad weer oppikken.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JohnnyBee

Ben er lange tijd tussenuit geweest en vindt een beetje problemen bij het terug oppikken van de draad.

Kan er iemandt even uitleggen wat het verschil is tussen deze 2 patches en met welke kaarten deze samenwerken.

Kan ik mijn gewone pickaartjes hier nog blijven gebruiken en bestaat er nu zoiets als een kaart die alle encrypties ik 1 kaart heeft zitten. Wat prog ik nu best in onze Humax 5400 hier, en welke kaart schaf ik me best dan aan??

1é:

FIXED NL ! HIC 1.03.06 PH CAM 3.1

automatische schakeling in embedded CAM tussen diverse encrypties, werkt op alle kaarten. Deze versie schakelt betacrypt, irdeto, seca en viaccess automatisch in de embedded cam.

2é:

Allcam 2.4+ Nederlands

automatische schakeling in embedded CAM tussen diverse encrypties, werkt op alle kaarten. Deze versie schakelt betacrypt, irdeto, seca en viaccess automatisch in de embedded cam. Deze werkt dus niet samen met de HIC 1.03.06 Humax firmware.

Thanks,

Johnny

 
Het grote verschil tussen beide is dat de 2.4 niet in staat is het 'Dolbi Digital' geluid van oa Cinedom Deluxe weer te geven de 3.1 doet dit wel. Bij sommige mensen loopt de 2.4 stabieler dan de 3.1 maar hier loopt ook de 3.1 perfect.

Greetz

Ruff rider

 
Beter een in het Humaxforum kijken zoals gezegd, anders wordt de informatie te zeer verspreid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan