Naamswijzigingen C+1 en 2

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Canal+ Netherlands' premium film channels Canal+ 1 and Canal+ 2 are to see a name change on the 1st September. Canal+ 1 will be changed to Canal+ Rood (Red) and Canal+ 2 will be changed to Canal+ Blauw (Blue). The reason for the name change is that almost all other Canal+ premium channels in other pay-TV countries are named after colours.

bron: http://www.sateuropa.co.uk/

 
Ik had eerder gedacht aan C+ grijs en C+blauw, als je hun logotjes boven links op je scherm bekijkt :)

groetjes

 
BT ,

het is ook nog niet helemaal rond ,

er loopt intern bij C+ nog een prijsvraag

wie het logo het mooiste inkleurd....

hoofdprijs :

een nietsverhullend service contract a dfl 30 perjaar.

of een half jaar lang een banaan bij de lunch.

naar keuze,

vul zelf maar in en kleur de plaatjes.!! :)

 
dan kunnen we misschien iets moois verwachten :biggrin:

(zouden ze wel binnen de lijnen kunnen kleuren :biggrin: :biggrin: :biggrin: )

groetjes

 
Misschien dat het tellen (1 en 2) een probleem was, en ze daarom overgegaan zijn op kleurtjes.

Proeven met aapjes hebben namelijk uitgewezen dat deze dieren makkelijker kleuren dan cijfers onthouden.

Als dit bovenstaande juist is zegt dit overigens genoeg hoe men denkt over het IQ van de gemiddelde abonnee........

 
En bedankt :)

 
Ik heb begrepen dat er ook tegen deze veranderingen aktie wordt gevoerd. De bond van kleurenblindheid heeft C+ inmiddels al met verregaande akties gedreigd als deze veranderingen doorgang zullen vinden :):)

 
Hmmz.... ik wilde al een andere kleur geven vanwege hun naam.

Anaal-1 donkerbruin

Anaal-2 lichtbruin

Eventueel andere kleur voor een anaal- zender zou dan nog diarreebruin of de ietwat lichtere babypoepkleur variant.;)

 
baby poepkleur.....?

Oranje dus.....

wel heel toepasselijk met de komende feestelijkheden binnen het koninklijk huis.

ook leuk voor de interne kleurwedstrijd,maar dan met vingerverf he!!

whaaaahaaaahaaahhaha....!!!!

 
Moet ik er nou toch aan?

Mijn tv met bouwjaar 1965 heeft wat moeite met die kleurtjes..

Moet ik nou toch een andere gaan kopen?

Ze blijven je op kosten jagen daar in hilversum!

Tis steeds weer iets nieuws..

 
nou het is nog zo gek niet die kleuren.

het storings formelier waar ze er genoeg van hebben had het probleem dat de 1 en de 2 makelijk om te wisselen zijn dus vandaar de oplossing we doen het in kleur namen de volgende stap is dat al de mensen die een ABO... hebben een kleuren telfoon krijgen van anaal+ met 2 toetsen en een geheugen

in het geheugen staat 1 nummer het storings nummer en !

en de twee toetsen rood en blauw zijn om de melding te doen welke het weer eens niet doet lekker snel dus veel telfoon tikken je moet toch ergens van bestaan, en je hebt geen klagers meer aan de lijn!!!!

G.R Pecari

 
Verrek! op mijn AB zit ook een rood en een blauw knopje, nou weet ik waar die voor zijn! Nu nog wachten op C+geel en groen....

 
Ja hoor het is zover.

Nieuwe namen in de lijst C+Rood en C+Blauw.

Maar waar kan ik nu c+Wit vinden ???

rood-wit-blauw ??

 
Ik erger mij nu al groen en geel. :biggrin:

 
en nu zijn dan na de naamsverandering ook daadwerkelijk de kleurtjes in de logo's aangepast..ze hebben het dit keer zowaar goed gedaan..canal+rood met een jawel rood logootje en blauw inderdaad met een blauw logootje...(zal het hoofdkantoor in Frankrijk wel voor gezorgd hebben ..van de plusboyz hier kan ik me zoiets knaps toch echt niet voorstellen...)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan