Gewoon even geduld BT het komt wel goed hier

N

Nowtv

We gaan met ons allen deze site de beste keus maken voor de hobbyisten onder ons.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Hier sluit ik mijzelf helemaal bij aan!!

Prima site en razendsnel!

 
Ik ben het helemaal met Satwatcher eens: je kunt beter een site hebben die weinig bezocht wordt maar waar degenen die er komen daadwerkelijk wat aan hebben, dan aan een soort "sensatie" site met l*l verhalen waarvan het indianengehalte hoog is. Sorry maar ik merkte bij s**4**l dat er onzin werd rondgestrooid. Ging je dat dan verifieren (door te loggen bijv.) dan bleek dat niet waar.

 
Special member? Leuk.. Ik ben niet speciaal hoor ik gebruik alleen mijn boeren verstand :)

 
Ik maak me geen zorgen hoor guys, maar bedankt voor de support.

Wat s**4**l betreft, dat was ook een hele goed board, maar met zoveel users hou je wildposting bijna niet tegen waardoor inderdaad wel eens wat geschreven werd wat niet of niet geheel klopte, doch meestal wel weer door deze of gene verbetert werd.

Men kan zich geen voorstelling maken wat voor werk het is om met zoveel users de zaken overzichtelijk te houden, vooral op een open board, en dat was dan ook een van de problemen waar s**4**l mee te kampen had, ieder board echter zijn eigen identiteit en dat moet men respecteren vind ik.

Om het goed overzcihtelijk te houden moet je echt een strakke aanpak nemen daarom zijn we daar hier ook meteen mee begonnen.

Het schijnt goed te helpen, het enige wat een we een beetje vervelend voor de gebruikers vinden is dat het best lastig is om een goede schifting te maken maar als je het uiteindelijk overzichtelijk en goed wil houden kom je daar niet onderuit.

Maar degenen die het geduld kunnen uitoefenen, staan bij ons wel weer een stukje hoger in het vaandel.:)

 
Ik sluit mij er helemaal op aan dat dit board geen vrijschakel service moet zijn maar laten we nuchter blijven.

Als je zo nodig zonder inverstering in de hobby c+ wilt kijken wat overigens zonde van de tijd is, dan zijn op het web voldoende pag. te vinden met complete files die je zo zonder moeite in je pic en eprom kunt beamen. Dus waarom al de replys over vrijschakel service. Ik vind dat om bovenstaande reden onzin.

 
Correct, en net omdat er op het net genoeg te vinden is hoeven ze ons niet lastig te vallen ermee.:)

 
Nog even wat BT zei over geduld, met een hobby als dit moet je wel geduld hebben, veel lezen, veel zoeken en vaak proberen natuurlijk.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan