Laatste nieuws over de hobbydag in Oosterhout

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Paperclip

Zoals belooft hierbij de stand van zaken zoals ze op dit moment er voor staan:

Tijdens deze dag is het mogelijk om een nieuwe ontvanger , schotel enz. te kopen tegen leuke prijzen.

Ook is er de gelenheid om uw eigen tweedehands ontvangers e.d te verkopen op de tweedehands markt aldaar.

Onder de bezoekers zullen een groot aantal nieuwe ontvangers , schotels enz. worden verloot die beschikbaar zijn gesteld door sponcers en deelnemers aan het evenement.(uw toegangsbewijs is tevens lot ! )

Voor de hobbyisten is er de mogelijk om gezellig onder het genot van een drankje van gedachten te wisselen in de "Satlounge"

Tevens kunnen we u melden dat onderstaande fabrikanten aanwezig zullen zijn met de nieuwste ontvangers:

Echostar International ( o.a. met de nieuwe DVR-7000) en Strong Nederland.

Ook kunt u vragen stellen aan C+ die aanwezig zullen zijn met een info bali !

De hobbydag wordt mede mogelijk gemaakt door:

Reve Hesse (importeur Nokia)

Algevex (bekend van de Viosat shotels)

Echostar International

Strong Nederland

Veronica Satellite

Van Hunen Arnhem

Canaal plus nederland

First Dutch Satellite Club

The Satellite Fun Board

The Satellite Nerds

en de vele vrijwilligers van de organisatie !

Dus tot ziens op zaterdag 8 September in Oosterhout

 
Tis nog ff afwachten of iedereen komt, maar in dat geval wordt het zeker een ZEER interessante dag!

 
is dat de zelfde infobalie (en hoeveelheid personeel ) als in siegerswoude :)

 
Nee, dit keer hebben ze toegezegd ECHT te komen!

 
schotel is gekrompen is nu nog maar 2.1 meter groot en we tellen af nog 6 dagen en begin meer nerveus te worden !!?/

 
Ik heb begrepen dat er ook vraag is naar de openbaar vervoer verbindingen naar Oosterhout, weet iemand of kan iemand even weergeven hoe men er per trein komt?

 
Met de trein naar Breda, van Breda met de bus naar Oosterhout.

Boets

 
Vertrektijden BBA op zaterdag vanuit Breda 06.00-07.00-08.38-09.08-09.38-10.08-10.38 -11.08-11.38 enz. enz

Boets

 
Sorry ben nog vergeten te vermelden is lijn 10.

 
Is er toevallig nog nagedacht over naambadges of zo? Die krijg ik bij andere beurzen ook altijd.

Kan iedereen gewoon zijn inlognaam gebruiken, weet je tenminste wie je tegenover je hebt.

 
Originally posted by PauK Is er toevallig nog nagedacht over naambadges of zo? Die krijg ik bij andere beurzen ook altijd.

 


Kan iedereen gewoon zijn inlognaam gebruiken, weet je tenminste wie je tegenover je hebt.
Ook makkelijk voor freek... misschien doetie ook wel een badge op met zijn nick??

JCsat

 
Wat staat dan op Freek z'n badge: JCSAT :biggrin: (geintje)

Grtz Mike

 
Hoi alle

Originally posted by PauK

Is er toevallig nog nagedacht over naambadges of zo? Die krijg ik bij andere beurzen ook altijd.

Kan iedereen gewoon zijn inlognaam gebruiken, weet je tenminste wie je tegenover je hebt.

Dat is nog geen slecht idee, waarschijnlijk zullen er ook wel zijn die liever niet gekend worden maar het moet toch te doen zijn denk ik

 
Hebben vandaag bericht gehad van Echostar dat naast de DVR-7000 ook de nieuwe 5000 er aanwezig zal zijn !

 
Voor de mensen die er belang bij hebben is het in Oosterhout ook mogelijk een registratie key voor de editers van Wolfgang Litzinger te kopen !

http://www.setedit.de

 
"Kan iedereen gewoon zijn inlognaam gebruiken, weet je tenminste wie je tegenover je hebt.

Dat is nog geen slecht idee, waarschijnlijk zullen er ook wel zijn die liever niet gekend worden maar het moet toch te doen zijn denk ik"

Espagnol60

Denk het niet, voor de mensen die met eigen vervoer komen, hebben een nummerplaat. Het is eenvoudig om zo meteen het adres op te vragen of te kacken!!!!!

Gr vladimir.

 
Als de 'organisatoren' belangstelling hebben kan ik wel eens informeren of ik aan een partij badges met kartonnetjes kan komen. Kan me niet voorstellen dat die dingen veel kosten.

Kan iedereen bij aankomst zelf zijn login invullen - of niet natuurlijk, net zoals hij wil. Ben wel benieuwd hoeveel Freeken er dan rondlopen...

 
ik denk (ja ja kan ik ook) dat ik het laatste stukje

maar per taxi of trein ga.

en dan bij vertrek goed achterom blijf kijken,ha ha.

apkay.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan