Humax patch ??? Wat is fout ??

B

bnl

Gisteren heb ik mijn humax voorzien van de allcam patch hic10306phcam31nl van Crazy Irvan ... maar het schijnt dat ik iets toch niet goed heb gedaan.

Ik heb een prachtig Nederlands menu maar daar houdt het dan ook wel mee op.Als ik er een seca (origineel kaartje) in stop zegt hij invalled card??

Terwijl met mijn oude mosc kaart de ontvanger gewoon werkt (uiteraard zonder seca dus in irdeto)...

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe ??

Verkeerde patch ??

 
Met de patch ga je nooit een originele seca kaart werkende krijgen in de interne irdeto cam van de Humax ...

De patch dient er voor om originele Betacrypt kaarten van Premiere te laten werken in de Humax.

Ook doen er op het net geruchten de ronde dat het mogelijk zou zijn om met zelfgemaakte kaarten nog andere zaken te gaan doen op die interne cam ... maar daarvoor ben je hier bij het verkeerde board ... die informatie zal je dus elders moeten gaan zoeken.

CU

Red

 
Vragen naar de bekende weg jhk, als je hier de diverse topics over deze software doorleest had je het gezien, je kunt er dan ook seca en viaccess mee kijken.

Verdere info kan er niet gegeven worden aangezien dat illegaal zou zijn. Maar dit zijn de mogelijkheden dus.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan