hoe te beginnen

W

weekaa

Hallo ik ben van plan om een schotel aan te schaffen met een decoder.

Maar ik weet er echt nog niks van.

Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten, en wat de beste keuze's zijn.

Ik zou graag C+ willen kijken en een hoop engelstalige zenders maakt niet uit wat.

Ik weet dat dit een beetje warrig is, maar ik ben gewoon benieuwd wat je ongeveer kwijt bent.

Is dat 500 piek of minimaal 2500 of 5000 piek.

Ik hoop dat iemand deze beginneling wil helpen.

Groetjes Wim

 
Hallo,

Ga eens kijken op de volgende site:

Groeten,

Pete

=================================================

We hebben geen problemen met verwijzingen, maar men hoeft niet te pas en te onpas te verwijzen naar andere plaatsen terwijl bovenstaande vraag ook alhier beantwoord is meerdere malen, of opnieuw beantwoord kan worden.

 
Laatst bewerkt:
Weekaa, maak eens gebruik van de zoekoptie op dit board (search), dan vind je geheid je antwoord want deze vraag is al meerdere malen gesteld in het verleden.

Wellicht dat andere hier nog antwoord op kunnen geven aangezien een zeergewilde ontvanger, de gewone Humax 5400 (zonder Z) niet of nauwelijks meer nieuw verkrijgbaar is.

De Echostar is dan ook een goede keus, maar veel hangt af van je eigen wensen.

Met de search optie zul je in dit forum vele mogelijke antwoorden al tegenkomen.

 
En vergeet natuurlijk niet om een abbo'tje af te sluiten, hé!

 
@BT

Als je echt geen problemen hebt met verwijzingen vind ik het wel raar dat je hem weggeknipt hebt. Verder vraag ik mij af of je zinsnede 'te pas en te onpas' voor mij bedoeld is. Of is het misschien zo dat in een goeie democratie de ene wat gelijker mag zijn dan de andere?

Groeten,

Pete

 
Pete lees de regels. Zoiets hoort per email of in de kletspraat.

Dus als je antwoord wil, stel daar dan je vraag, hier beantwoord ik hem niet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan