dvb2000 settings

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bangkok

hoe kan ik zelf pcm loggen voor de speciale settings met amon cam.zou dit liever zelf gedaan krijgen daar er nog vele kanalen niet werken.gr bangkok

 
Ik ben hier ook beniewd naar.

zit met hetzelfde probleem.

Scooby Doei

 
hi

ik heb daarnet ook evne de settings file van http://www.satlook.myweb.nl/Satlook.html

gedownload ...maar niet alle kanalen werken.

Discovery bv deed het niet. Toen ik weer mijn settings file er in had gezet ging het wel...

Dus ik denk dat niet alle kanalen een goede PCM hebben.

groetjes,

Stefaan

 
En...naar verluidt verstaat er een dvblog 5.0 software om via de scsi poort de juist pcm's te loggen ?

Kan iemand me dit progje eens toesturen of me de link bezorgen waar ik het zelf kan downloaden.

En...by the way, waar staat er een goede en volldige dvb2000 settings file waarvan de PCM's goed staan voor een Amon 2.2 omgebouwde MM9500 ?

Regards,

Stefaan

Stefaand@hotmail.com

 
Ga naar http://www.google.com en zoek op dvblog03, dvblog05 en dvblog06.

De rest vindt je dan wel.

Zelf heb ik nog geen setting lijst gevonden (behalve die er bij het fun 3 in 1 pakketjes zit !)

 
@Satlook

Ik heb die settingslijst ook geprobeerd maar enkel de kanalen in Irdeto blijken te werken. Dus niet de juiste pcm's.

 
geen c+ meer op fun al eeen paar dagen iemand al een goeie settingslijst ?

 
Denk er even aan dat dit geen bedelstaf forum is.

Bij sommige files zitten goede settingslijsten, kwestie van eens goed zoeken, vooral bij de poolse site bijv.

 
DVB log blijkt enkel voor scsi poort geschikt te zijn. Bestaat er een andere versie of een ander programma om de juiste settings voor de Nokia te bepalen.

 
Heb een redelijk goed werkende channel list, alleen Eurosport doet het nog niet. Wie 'm wil hebben moet mij maar ff mailen.

Groet Djer

 
Als je de PCM niet weet, dan kun je het volgende doen:

Installeer een dvb2000 versie die je met de ecm_patch bewerkt hebt.

Geef je fun of ds9 kaart een serienummer wat met 35 begint (ipv met 00)

Vaak kun je dan al door de kanalen te lezen automatich een pmc pid vinden.

Werkt dan nog niet, kijk dan in welke codering het kanaal zendt en welk Ident het heeft.

Vervolgens gebruik je de pid A0xx voor seca en C0xx voor Via.

waarbij xx de laatste byte van het ident is

Bijv. voor Fr. A003 of A004 maar je kunt bv. ook C078 pakken.

Op die manier kun je zelf instellen welke die pakt.

Bij Ultra Bl. moet je C01C ingeven anders werkt ie niet.

dvblog06 werkt ook, op zich leuk maar dan MOET je een scsi aansluiting hebben. Dvblog03 en 05 daar hangt de boel nogal eens mee vast.

 
hartelijk dank toch iemand die met een goed antwoord kwam , kreeg ultra blue niet open zelfs met dvb ecm en aangepaste fun maar nu lukt het wel ook de fr .

gr bangkok

 
Heeft wel gewerkt, vermoedelijk alweer een change.

Eurosport News kanalen op Hotbird draaien allemaal op A000.

(idents 001d en 0029) soms geen geluid. Probeer dan auto pid/pmt aan te zetten en een keer heen en weer zappen. Werkt het dan, dan even pid menu, A en replace.. ;)

Zelfs de hollandse doet het dan

Probleem is met kanalen die in simulcrypt uitzenden waarbij ird*to gebruikt wordt. Dan kiest de soft altijd eerst irdeto en da's soms niet goed..

 
thanks we blijven het volgen het is tenslotte een hobby dacht dat het iets anders was dat ik verkeerd deed.

gr bangkok

 
Prima, dan kan ie dicht.

Volgende logvragen a.u.b. ook in het Loggen forum stellen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan