Update over alle Officiele boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tweety1

Vandaag krijg je op alle kanalen van het nederlandse c+ pakket ongevraagd een update op je officiele box.Wat de update doet is nog onbekend,zelf heb ik de update afgebroken,door hem snel van het c+ pakket af te zetten,ik weet niet of mensen met een officiele kaart en goeie mk en ppua ook een groen balkje in beeld krijgen met software update,of dat zij overgeslagen worden,ik ben benieuwd,van èèn iemand heb ik dit namelijk wel mogen vernemen,die krijgt geen update of hij moet hem ongemerkt al hebben ontvangen,dit fenomeen doet zich voor op werkelijk alle orginele dozen dus,wel even opletten want het kan dat daarna of over zeer korte tijd de deur ineens dicht is!!!!

 
Op welke ontvanger kreeg jij dit groene balkje in beeld tijdens een update ?

 
Op de phipsdoos 5816,maar het schijnt op alle officiele decos te gebeuren

 
Als ik het zo lees, gaat het hier alleen om Seca dozen.

Die Irdeto bakken zijn zo gek nog niet dan? he he he....

Grundig's DTR1200 is al te koop voor 500 gulden, maar je moet er dan wel een kaart bij zoeken. Op zich goedkoper dan een Irdeto ci want die zag ik laatst voor 600 gulden!

 
Net geprobeerd met een Echostar DSB2000 en orginele kaart met abo op C+1, C+2, 16:9 en het zg basispakket met Discovery enz.

De ontvanger is sinds 30 aug niet meer aan geweest.

Er kwam nu geen groen balkje. Geen update dus. Ik weet niet hoe lang het duurt na het aanzetten. Ik heb over de Nederlandse kanalen gezapt en er gebeurde niets.

Ik weet ook niet of het mogelijk is dat het gebeurt terwijl de ontvanger standby staat.

Groeten,

Dirk

 
Hoe kan je zien of je ontvanger zo'n update heeft gehad. Ik heb een DSB2000 In het menu staat decoderversie 9.

 
Je kunt niet zien of je deze "update" hebt gehad.

Er staat overigens niets over updaten in het groene schermpje, alleen staat er dat er software gedownd wordt.

Het meest waarschijnlijke is dat het hier om een MediaHighway applicatie gaat.

Dat verklaart dan gelijk dat alleen de originele dozen met deze mededeling komen.

Wie weet zijn er wel "nieuwe diensten" op komst...

Verder is het een niet erg grote toepassing, want binnen enkele seconden is het schermpje weer weg.

Dus je moet hem wel heel snel op een ander kanaal zetten om deze download te onderbreken.

Bovendien denk ik dat de software het niet toelaat om op dat moment te zappen, want er staat "een moment geduld aub, er wordt nieuwe software gedownload".

 
Hoezo "kleine aplicatie" ???

Hier staat een Strong al 14 dagen met de groene balk!!!

Toch maar weer eens schade claimen via Strong!

3 maanden geleden al eens een fonkelnieuwe ontvangen na die geweldige truuk van C+!!!

Gr.

 
Sinds gisteren geen K & TQ meer na verschijning van groene balk.

Satzoeker.

 
Ik kan alleen bevestigen dat ook andere C+ landen deze software doorsturen. Ik had gisteren hetzelfde groene balkje (met franse tekst) op een franse goldbox. Uiteraard kwam die binnen toen hij op een frans kanaal kwam te staan.

 
ik heb dat al sinds 1 sep,telkens na uit/aan zetten van

de philips maar kan geen veranderingen merken

ook niet op mijn gepatste strong?

wat ik wel heb is een nieuwe ppua,en andere key's

op mijn c+ kaartje?

en dat vind ik wel vreemd.

pbm is ook terug gezet?

 
Ik meen wel en verschil te kunnen waarnemen, maar het kan zijn dat ik me vergis.

Als ik de box op bijvoorbeeld een duits kanaal opstart, en dan naar de NL zenders ga, dan wordt de Software niet gedownd.

Dat wil zeggen: voor het uitzetten eerst op dat duitse kanaal gaan staan en dan met de AB op standby zetten.

Alleen als ik opstart op de transponder NL1,2,3 en de C+'en, dan wordt de software wel gedownd.

De ene keer duurt het downloaden maar 3 seconden, de andere keer iets van 20 seconden.

Maar alsie dus wordt opgestart op die transponder, dan doet mijn nokia de download iedere keer.

Probeer maar es of dat bij jullie ook zo is met eerst naar de buitenlandse zenders opstarten.

Het gevolg van het NIET opstarten met download, is dat de kanalen op onregelmatige tijden wegvallen.

Als de dowload er wel inzit, dan gebeurt dat niet.

Nou heb ik dat maar heel ff geprobeerd, want ik houd niet zo van die originele boxen.

Maar dat is dus wat ik meen te zien....

 
Hier ook foute boel met de 5816. Had deze gepatched voor T's maar nu alle Taquilla's zwart. Ik vind het te risky om deze al direct terug te patchen. Misschien even wachten tot de updates voorbij zijn.

Nitwit

 
Dames en heren, dit is eigenlijk echt geen nieuws meer, gelieve a.u.b. de thread voort te zetten in een ander forum, bijv. seca ontvangers.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan