back on stage

J

JoostA

Zo, ik ben er sinds mei uitgeweest, omdat ik tijdelijk geen huis had, dus ook: tijdelijk geen schotel -:sad:(. Nu staan hier sinds afgelopen woensdag wel vijftig dozen onuitgepakt, brandt het licht op de kamer niet en nog wat meer ongemakken. Maar dat ik de schotel nog niet had opgesteld, dat was wel het ergste -:). Daar heb ik vanavond eens wat aan gedaan.

Nu het mooie: ik had bedacht dat ik het ding nu eens een keer op een voet op de grond zou gaan zetten. Vanavond dus even een provisorische opstelling gemaakt. En wat blijkt: beeld: binnen twee minuten (met een dual feed opstelling), allerlei keys natuurlijk onbruiikbaar, maar uitegerekend alles van Canal + werkt perfect ! Dat het allemaal toch zo mooi kan zijn, wie had dat nou gedacht -:laugh:

 
Hahahaha... Daaraan herken je de echte hobbyist, de verhuisdozen moeten nog uitgepakt maar eerst zal toch de schotel opgezet moeten worden.:biggrin::biggrin::biggrin:

Welkom terug, doe lekker op je gemak, en inderdaad, wel heel apart dat C+ toevallig eens iets goed doet.;)

 
Dat had ik dus ook 4 jaar geleden toen ik men nieuwe flatje kreeg

Als 1 schotel geplaatst werkte nog beter als men oude huis

als 2 hobbykamer af gemaakt

En toen 6 maanden later was de rest af

Robbie

 
Hahahahaha... daarin verschillen we dan toch niet echt veel van elkaar... de "rest" komt wel, als het belangrijke (satelliet, tv, pc en hobbykamer) maar al goed staan.:biggrin:

 
(satelliet, tv, pc en hobbykamer) precies de zelfde opstelling

Ik heb alleen 1 maand geleden er een hobby erbij gekocht

om een beetje meer het licht overdag te zien (ik kan bijna uit me hoofd de keys berekenen zoveel heb ik naar het loggen zitten kijken en zitten solderen) een vw golf cabrio uit 1985 moet wel het een en ander aan gebeuren lassen spuiten en zo en op het moment word er een andere motor in gebouwd maar de schotel blijft op 1

Robbie

 
Inderdaad leuk om te zien welke prioriteiten mensen stellen. Ik heb ook alles met de verhuiswagen laten verzetten, veilig en verzekerd - behalve mijn PC-spullen, dat vond ik te link.

Ach ja, een cabrio erbij, leuke hobby - ik vraag me af of veel van de medesatters wel tijd hebben voor een hobby erbij. Ikzelf vlieger, dat kan mooi overdag als er toch niets op de sat is, en als de zenders beginnen is het toch te donker buiten :)

 
Ik vind het toch mooi voor de mensen onder jullie die tijd hebben voor een tweede hobby.Voor mij is sateliet een verslaving geworden, maar een leuke en spannende :biggrin: :biggrin: :biggrin:

En ik hoop dat het zo blijft, ik leer elke dag bij en dat is het leuke

steeds is nieuws proberen en info zoeken. Lukt het niet dan gaan we gewoon verder tot het lukt. Mijn eerst kaartje duurde 14 dagen voor ik iets snapte dus ............... heerlijk :biggrin:

Alleen mijn tweede helft van de trouwboek is minder gelukkig :biggrin:

 
Tja dat heb ik ook Espagnol, met die tweede helft van het trouwboek, maar het is nog te doen.

Doch aangezien ik daar toch wat tijd aan moet besteden en verder mijn handen vol heb aan dit board, de irc server, het werk en mijn hobby, rest me buiten mijn hond en mijn papegaai geen tijd voor een andere hobby meer.:)

 
Hoho, en je treintjes dan BT en de F1?

 
F1 is niet een echte hobby Henk, ik kijk er alleen naar maar heb geen abbo of F1 boekjes of wat dan ook, vind het gewoon erg leuk.:)

Treintjes is wel een hobby, maarja, ook hier is het tijdsprobleem, zo ben ik al 5 jaar lang mijn hobbykamer aan het opruimen om ruimte te maken voor de trein op te zetten, de vorderingen inmiddels betreffen 1 vuilniszak met oude papieren, waarbij ik moet aangeven dat de ruimte die daarbij vrijgekomen is inmiddels ook weer opgevuld is met andere zaken.:biggrin:

Dus dat kan nog even duren.

 
Dus als ik hier zo alles lees zijn wij allemaal (de meeste toch)dezelfde :biggrin: :biggrin:

Sat.hobby 1 plaats, dan de rest :biggrin:

 
Welke rest?????????? :biggrin:

 
Ik durf gerust zeggen "had ik die schotel voor ik getrouwd was , dan was ik niet getrouwd"

 
ik kan me niet voorstellen dat jullie al je vrijetijd naar de beeldbuis zitten te kijken!

Dus met andere woorden, als ik op de satelietdag mensen met vierkante ogen zie lopen dan zijn jullie dat.

 
Hoi

@Peez ik zit haast nooit voor de beeldbuis, heb ik geen tijd voor :biggrin:

Ik hou me liever bezig met de PC, en enkele boards waaronder deze.

@DRZ :biggrin: met de rest bedoelde ik al wat na de hobby komt :biggrin: (heel weinig dus) maar pppppssssssssssst :biggrin:

Ik heb het geluk dat ik mijn vrouwke na 20 jaar nog vanalles kan wijsmaken :biggrin: :biggrin:

see ya guy's on the 8 sept.

 
Och BT, je moet maar zo denken, dat met die treintjes is net de echte NS....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan