Originele +CAM 3.2 PH beschikbaar...

shit - kleiner Bug noch drin im Radio Modus -

Wartet bis Sat_Fan die HDF-Version mit "4. September 2001, 11:52" ersetzt hat!

Sorry PH

 
En die nieuwe versie staat inmiddels on-line !

De site van Sat_fan is wel verschrikkelijk traaaaaag geworden vanwege de vele downloads ...

Mijn file is al binnen, en de datum klopt met de tweede versie.

Uitkijken dus !

CU

Red

 
Ik ga meteen kijken. Ik heb hem op mijn eigen server staan:

http://humax5400.axs-ict.nl

722,99 kb in zip file.

Ga s.v.p. geen links naar de file zelf maken, dan komt nl. heel duitsland op mijn nu nog snelle server !

Dank voor begrip !!!!

c-ya !

 
Hoi alle

Ik heb ook net de 3.2 gedownloaded en erin gestopt en merk dadelijk een groot verschil bij het zappen.

mijn humie loopt niet meer vast,iets wat hij bij 3.1 wel deed

mooie achtergrond voor de rest merk ik niks maar dat wil niks zeggen natuurlijk.

Ik bedank alvast die gene die er hard aangewerkt hebben en

DOE ZO VERDER petje af !!!!!!

Thanks guy's

 
Prima werk Guyz, ik zit alleen nog met het probleem dat een dil-kaartje (16f84/24c16 alfredo) weg valt en dan weer beeld geeft, terwijl een goldwafer dit niet heeft. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Grtz Mike

 
Mike,

Dat zal de snelheid zijn van de PIC op de DIL kaart, ik heb hetzelfde ook al gemerkt... vervang uw PIC door een recenter type en probleem zal weg zijn ... zelfde zou ook kunnen gelden voor de eeprom.

CU

Red

 
Ik heb de 3.2nl- file gedownload die bij de link van realviewer staat.

Alleen is deze 777kb groot, is dit de goeie is mijn vraag voordat ik mijn Humax om zeep help?

 
@Drz

Het origineel gebruiken is nog steeds het beste. Veel problemen onstaan door de "knip & plak versies" die op het net rondzwerven. Ennuh die NL-versie is dus niet dezelfde...

PH gebruikt wat geintjes om te voorkomen dat zijn werk commerciëel uitgebuit wordt zoals je in zijn postings op de andere boards kunt lezen.

Ik heb de +CAM3.2PH gisteravond getest en hij werkt super, het lijkt wel een 2.4. :biggrin:

 
Ja JA, eindelijk een versie die naar mijn mening perfect werkt.

Dank aan de mensen die dit toch voor mekaar hebben gekregen.

Heb vandaag uitvoerig getest en merk dat de Hummie niet een Keer heeft geweigerd, ook niet tussen de 2 coderingen. Wel heb ik gemerkt dat op de zender rtl4 bij op opstarten + cam status 16 komt , maar daarna direct beeld. Bij andere zenders verschijnt bij het opstarten deze melding niet. Al bij al zéér toffe versie

Greetings: Josje01

 
Ik he b toch iets wat niet goed werkt met patch 3.2, mijn achterkanalen van mijn dolby surround installatie doen het niet, terug naar 2.4 en ze doen het wel goed weer,

toch een bug????

 
@master28,

Lijkt me onwaarschijnlijk dat die bug veroorzaakt wordt door de patch van PH...eerder iets van de officiele HIC 1.03.06 of van Premiere World.

- Wat hoor je (niet) tijdens de trailer van Cinedom Deluxe ?

- Wat bij Pro7 ?

- Merk je verschil bij regelmatig schakelen tussen on/off van DD ?

- Is er verschil bij regelmatig zappen naar/van Cinedom Deluxe ?

- Heb je toevallig een Denon versterker/processor ?

 
3.2 doet het prima alleen heb ik weer problemen bij de Cinedomkanalen. Hierop loopt de humax soms vast ofwel verschijnt er "no signal" op het scherm. Met versie 3 was dat ook al het geval maar niet met 2.4

 
ik gebruik nu weer verzie 3.1 die loopt prima hier heb met 3.2 soms vastlopers en dat heb ik met verzie 3.1 niet loopt hier prima op loader L1.37 en L2.08 ik gebruik de niet vertaalde verzie dus orzienele verzie van PH

G.R Pecari

 
@Gizmo. ik heb toevallig een denon receiver hoezo?, maar een kennis van me heeft een pioneer en heeft dezelfde klachten.

Ik heb de vertaalde patch van crazy Ivan erin gezet

Ik hoorde eerst op geen enkel kanaal de achter speakers

Mijn receiver heeft nog gewoon dolby pro logic, dus geen digital aansluitingen etc.

Nu net nog ff getest en nu werkt alles wel goed, wel is op sommige kanalen zoals K-kanalen het geluid achter vrij zwak vind ik.

vreemd dat het nu wel werkt,

 
@master28,

Sommige versterkers (meest beruchte is Denon) interpreteren de audiostream niet goed. Hierbij komen sommige kanalen in eerste instantie te vervallen. Door regelmatig te zappen, DD aan/uit komt het uiteindelijk wel goed. Of dit nu aan de versterkers/Humax/Premiere World ligt...? Vlak in ieder geval Ome Leo niet uit want daar zijn ze regelmatig aan het hobby-en. En niet alle uitzendingen zijn in DD 5.1 ! Kijk maar eens voor de echte DD 5.1 uitzendingen op de volgende site: http://www.digitv.de/satellit/dolby.shtml

Daarnaast comprimeerd Premiere World ook nog eens het geluid, dit komt de dynamiek niet ten goede waardoor je tijdens heftige geluidseffecten het idee krijgt of dat er iemand met z'n vingers aan de volume-knop zit.

@pecari,

Heel apart dat bij jou +CAM 3.1 zo goed loopt ! hierin zitten delay-instellingen die bij verschillende providers (theoretisch gezien) echt niet goed werken. Maar goed: ieder z'n favoriete +CAM versie.

Ik heb even de punt achter de link weggehaald, nou doet hij het :)

 
Laatst bewerkt:
@ Gizmo thanx voor je replay en de handige link

Ik wil trouwens een yamaha receiver (RX-V800RDS) gaan aanschaffen binnen 3 maanden, als iemand suggesties heeft hierover van de voor en de tegens dan hoor ik het graag

 
Op mijn Yamaha versterker werkt het in elk geval prima die Dolby-Digital ja je moet echt eens naar dat filmpje kijken van Cinedom-Deluxe met die trein het was of hij hier binnen reed maar dat filmpje geven ze soms voor de film.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan