16 satelieten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jimboo12

Ik ga volgende week mijn humax aansluiten op een draaibare schotel van 1meter met een diseqmotor hh120.

Standaaard zitten er in de humax 16 satelieten ingeprogrammeerd nou heb ik horen zeggen dat er met de nieuwste software en patch er 32 satelieten inzitten klopt dit?

Mijn maat heeft nl de patch 3.1 erin zitten nou geeft de humax wel aan dat je 32 satelieten aan kunt ,

Maar het lijstje met namen geeft nog steeds 16 satelieten aan !!

Is dit normaal , en veranderd dit als je andere settings erin laad,

bv 45 west tot 45oost ?

En als jullie nog andere tips hints of iets dergelijks hebben met betrekking tot het aansluiten en of installeren van het hele gebeuren dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt en een groet van jim.

 
He waar zijn nou al die humaxers met draaibare schotels gebleven.

groet van jim

 
hoi

Ik heb een humax maar jammer genoeg zonder draaischotel omdat ik enkel Astra gebruik.

Sorry

 
Heb wel een draaibare schotel, maar geen humax.

 
Hi Jim,

Sorry was wat melig, heb ondertussen gemaild naar je, hoop dat je er iets aan hebt, succes.

Boets

 
@Jimboo12

Als je eens even de tijd neemt om het Humax en Hardware forum door te snuffelen, zal je alle info tegenkomen die je nodig hebt om het boeltje succesvol te installeren.

De settings-editors zijn nog niet geschikt voor de 32-posities, hiervoor is het wachten op een update van Humax.

Mocht je er niet uitkomen, post je vraag en we helpen je. :)

Suc6 met de installatie.

 
Je hebt gelijk 3 weken terug is er ook al over geforumd.

Zover had ik niet terug gegekeken.

Wat mijn betreft kan deze topic gesloten worden ,

als ik volgende week met installeren nog problemen tegen kom meld ik me wel weer.

groet van jim :)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan