fun 3-in-1 patch werkt!

S

Satslope

Het programma ecmpatch werkt!

Ik heb het getest met dvb 2000 V 1.82.0 (een stabiele versie)

Volgens de beschrijving moet het met 1.84.6 of met een nieuwere 2.00.2.

Met oude versies zoals mijn favoriete 1.80.8 werkt het helaas niet..

De 3-in-1 kaart moet je dan een ascii serienummer geven wat met een 3 begint (3000 xxx xxxx). Laad je dan een lijst dan zoekt ie zelf de ECM pid op. Dit werkt niet altijd 100%.

Wat WEL goed werkt, is het inlezen van kanalen. De ECM pid komt dan goed te staan dus hoef je niet met SCSI programma's op de PID's te gaan jagen.

Let op: sommige SECA kanalen hebben meerdere ECM pid's (voor elke provider 1). Vermoedelijk pakt die de 1e en dat is bij CSN-F meestal die van Ident 0004.

 
Overigens dit: ik ben geen voorstander van patchen van dvb2000, maar in dit geval kun je hiermee de ecm's te pakken krijgen. Een niet gepatchte versie daarna terugzetten is beter en hier volgt waarom:

De dvb 1.82.0-p versie leest dan wel alle ecm-pids goed in, je krijgt op de Palco kanalen geen beeld met de funkaart. Met wallbanger na wat heen en weer gezap wel. Vervolgens zet ik dvb 1.80.8 weer terug en het werkt. Bovendien is die opvallend veel sneller.

dvb 1.80.9 is de laatste versie zonder de CI-cam ondersteuning voor de 9600. Ik heb indertijd ULI gevraagd een soort dvb 2000-final version voor de 9500 te maken waar alle fouten uit zijn, maar waar geen verdere dingen voor de 9600 in zitten omdat ik merkte dat die de boel vertragen. Volgens hem was dat niet nodig. Toch blijf ik erbij dat die versies het lekkerste werken. De extra EPG info (2* drukken) van de duitse zenders werkt hier ook al. Helaas werkt de patch niet op deze versie, maar dat is niet zo erg ;-)

 
Geen palco? ik gebruik op het moment de nieuwe beta 5 en alles werkt gewoon.

Zowel met als zonder patch.

Verder heb ik ook getest met 1847 (zonder patch) en daar werkt ook alles prima mee.

Dit hele verhaal met funcard.

 
Gebruik je dan de speciale settings of de gewone of lees je ze zelf in?

De gepatchte kan zelf de ecm vinden. Palco heb ik inmiddels, alleen blijft dat dvblog (dvbcsa) steeds hangen..

 
Wat me trouwens opviel is dat Palco kanalen onder ident 0010 soms 0011 (de eerste paar) en ident 0037 zenden.. Stream zit hier dus ook al bij, al werkt het niet als ik de cm pid op die van een 0037 stream zet (met de goeie keys op de funcard).. Met 0010 wel.

 
Ik gebruik mijn eigen settings met kloppende pmc pid's en wat kleine aanpassingen voor de probleem kanelen (zoals sexview).

Maar palco hoef ik niets geks voor te doen die werken prima.

Alleen lijken die nogal veel te klooien met de pmc pid's dus daarom is de patch er handig voor.

 
De patch werkt hier ook perfect.

In het begin had ik een probleem met de Palco's,maar dat heb ik opgelost door 2fun's te proggen.

De eerste zonder aanpassing,en de tweede met de aanpassing(serie no).

Met de aangepaste fun heb ik alle kanalen (waar ik geen beeld op kon krijgen)ge replased.

Daarna de fun (zonder aanpassig)in de ontvanger,en overal beeld.

Ghost.

 
Bij onze poolse vrienden vind je wat je zoekt.

Greetz

Ruff Rider

 
Zorg er voor dat als je naar polen reist, dat je ingeent bent.

Je wil er geen nare ziekten oplopen, toch?

 
Ik ben een Nok 9500 aan het testen en kan vertellen dat ik alles aan de gang heb, BEHALVE viasat alias Tv1000 daar krijg ik de pids niet van te pakken zodat het werkt met een Fun 3 in 1.

Iemand enig Idee :biggrin:

John.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan