Goldcard, programming failed at Code address 0000h

X

xinetic

Ik heb een aantal goldcards waarvan de pic16f84 niet meer geprogrammeer kan/wil worden en ik krijg er de volgende melding van "programming failed at Code address 0000h" (icprog1.04). Misschien is het toeval, maar dit probleem is gekomen nadat ik "ChipcatV2.3" en/of "CardwriterV1.70" heb gebruikt. Ik heb ergen gelezen dat je het met probleem met "icprog1.04" opgelost zou kunnen worden, maar mij is het nog niet gelukt. Maar ik denk dat de pic-jes in de goldcard gewoonweg defect zijn......................

 
Ik heb hetzelde probleem sinds ik mijn PC heb upgegrade naar een AMD 1200 Mhz. Precies of icprog die snelheid niet aankan.

Heb het probleem zowel als ik de eprom op de jdm prog plug en als ik via the phoenix werk. 't werkt NIET.

 
om 1 of andere reden kan ik mijn posting niet editen, maar hetvolgende wil ik nog toevoegen:

normaal gebruik ik de programma's "Pic24c13.exe" & "Winphoenix.exe"

en een "Ludipipo" & "Phoenix" programmer

en als os win98/ME

en heeft altijd goed gewerkt....

 
dat probleem had ik ook toen ik mijn computer had geudate

naar een pentium 1000 de progamma s van willem kan dat niet

aan ik gebruik chipcat dat gaat perfect. en winphoenix werkt ook nog goed.

gr gert

 
Het probleem komt doordat de nieuwe UART (seriele interface) nog niet wordt ondersteund in ICPROG.

Maar dit zou enkel maar een probleem mogen geven als je de eeprom wil proggen, niet voor de pic.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan