Telepiu in Seca superencryptie

A

appie39

Het schijnt dat Tele+ binnen `n half jaar overschakelt op superencryptie.

Wat houdt superencryptie eigenlijk in?Gaat dit over keys,CI,kaarten of betreffen de veranderingen ook de hardware?Met andere woorden : wordt superencryptie door een gewone Ci ondersteund of moeten we nieuwe apparatuur aanschaffen ?

Alvast bedankt,

groetjes,

appie

 
Dit is eigenlijk geen nieuws of nieuwe satellietinformatie, daarom hoort hij niet in het Nieuws en Info forum thuis.

Ik heb hem even naar het beginnersforum verplaatst alwaar alle zaken in kunnen waarvan men niet weet waar men het plaatsen moet.

 
Superencryptie is een ruim begrip en wordt nu ook al gebruikt. Kan je het artikeltje plaatsen waar je dit in gelezen hebt zodat we eens kunnen kijken of we daar meer informatie uit kunnen halen?

 
Een Familie-lid in Italië had interesse in een digitale ontvanger en ik had `m geadviseerd er een te nemen met CI.Toen hij in Italië naar de winkel ging werd hem ,door meerdere winkeliers,verteld dat Tele+ gaat overschakelen op superencryptie.Nu heb ik dit nog nergens kunnen vinden,maar Stream had voor de samanwerking/fusie al laten weten dat Tele+ iets aan de codering moest gaan doen om het illegale kijken tegen te gaan.In hun ogen is de huidige seca-codering te gemakkelijk te omzeilen.

Groetjes,

Appie

 
alsof de irdeto van stream door niemand opengeschakeld kan worden......nee daar zijn absoluut geen codes voor beschikbaar op het http://WWW...duhhhhhhhhh

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan