OOSTERHOUT SUCCES

E

espagnol60

Hoi allemaal

Ik denk dat de organisatoren minder volk verwacht hadden, want het was een echt succes.

Proficiat aan de mensen die hun tijd er in staken het was prima geregeld.

 
het was inderdaad best goed enkel jammer dat men geen

naambadches ophad nou wist je eigenlijk nog niet

wie wie was meschien een hint voor de volgende

keer voor de rest leek het wel geslaagt

gr wil

 
Moi

Kijk even op de ducksite daar worden reactie's gegeven. Volgens die gasten was het niet zoveel bijzonders.

Ik was niet aanwezig als dat had gekunt dan was ik voor maar 1 doel heen gegaan, had graag de nieuwe Echostar willen zien met

HD.

Kan iemand een verslag uitbrengen van dat toestel als dat wat was.

Mazll

Kanal Analoog

 
Ik vond het vrij somber was al na een uur weg met mijn oom

die trouwens kwam om een nieuw systeem aan te schaffen.

We hadden ons het iets groter voorgesteld , maar goed ga het

niet hellemaal zitten afkraken ik weet ook dat het voor de eerste keer was dus het zal met de jaren (als een vervolg komt tenminste) nog wel uitgroeien tot een overgewaardeerde dag.

 
Jongens, wat willen jullie nou!!!,heb het prima naar mijn zin gehad, Wat was de bedoeling ???? Kaartje vrijschakelen???, doosje patchen????, heel het gebeuren was voor mij een zeer aangenaam vertoeven heb leuke mede collega's ontmoet, en alstublieft lig niet te zeiken over de organisatie, was puik geregeld, jongens hebben echt hun best gedaan en verdienen echt niet om afgezeken te worden.

Jongens hij was TOPPIE!!!!

Boets

 
ik ben het met hoek4 eens.

Als er een vervolg komt ben ik weer van de partij.

 
Ik kon zelf helaas niet komen maar ik had graag de jongens van C+ willen zien.

Waren die ook aanwezig?

 
Denk dat inderdaad een groot aantal mensen met een verkeerde gedachte naar Oosterhout waren gekomen. We kregen echt van heel veel mensen vragen over waar ze nu de beste proggers, kaartjes en dergelijke konden kopen. En natuurlijk of we op floppy kant en klare files bij ons hadden om dat nieuw aangeschafte setje gratis van kijkpleizer te kunnen verschaffen. Dat lees je in die negatieve reacties dan ook tussen de regels door. En gelukkig was geen van dit alles te vinden op de HOBBYdag.

De mensen die deze dag wel in goede waarden hadden ingeschat (gezeliig medehobbyisten ontmoeten en lekker keuvelen in ontspannen sfeer met de mogelijkheid voor beginnende hobbyisten kennis te maken met de geheimen van het invoeren van settings en firmware en als toetje een aantal nieuwe ontvangers met natuurlijk als grote primeur de beide Echostars) hebben volgens mij een leuke dag gehad.

Overigens de naamplaatjes waren in dit geval ingeruild door naampetjes....je moet er maar opkomen :):) Ideetje van Denktenk zeker:)

 
Hoi alle , ik moet me volledig aansluiten bij Satwatcher en ik geloof dat het voor hen de eerst hobbydag was ,dus ik vond het echt fantastisch om enkele personen achter de nicks te ontmoeten.

Hopelijk is er nog opvolging na Oosterhout

Saludis

 
Yep, volledig mee eens, het was een ZEER geslaagde dag.

Uiteraard kan het voorkomen dat mensen het wat somber of te klein vinden.

Dit zijn echter mensen die zich van zo'n dag hetzelfde voorstellen als je van een grote pc beurs in bijv. Utrecht of Eindhoven verwacht.

Al vaker is echter aangegeven dat het een redelijk klein gebeuren is, waar wat mogelijkheden zijn, ook om dingen nieuw aan te schaffen (o.a. de originele humax5400 was er te koop en nog Aston 1.05 modules voor heel schappelijke prijzen), maar waar het toch vooral gaat om elkaar te leren kennen, de mensen aan de andere kant van "de lijn" en de gezelligheid.

Als je een beurs verwacht, moet je in London of in de Rai gaan of zoiets als daar een grote mediabeurs is. Dit was een regiodag, dus eigenlijk een regionale openbare bijeenkomst, geen landelijke beurs, ondanks dus dat deze misvatting helaas nog wel eens bestaat. Logischerwijs hebben wij als hobbyisten daar het geld en de mogelijkheden niet voor.

Daarnaast zijn er inderdaad nog mensen die denken kaartjes en andere zaken te kunnen aanschaffen maar ook dat was ruim van te voren aangegeven dat dit niet aanwezig zou zijn.

Voor iedereen die we gesproken hebben was het geslaagd. Batches met namen lukte niet meer in die tijdspanne, maar er zijn er genoeg die zich voorgesteld hebben, dat hadden mensen die anderen hadden willen ontmoeten ook kunnen doen.:)

p.s. Tot nu toe was de FDSE en nu deze organisatie de enigen die zoiets organiseerden, dus mijns inziens mag men al blij zijn dat er uberhaupt mensen de moeite nemen om -iets- te doen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Over de Rai gesproken, hier is volgens mij volgende maand een grote vakbeurs. Waarschijnlijk weinig interressants voor ons hobbyisten, maar misschien toch een idee om ook hier eens een kijkje te nemen.

Hoe 't heet, en wanneer precies, en bovenal wat het kost weet ik ook zo even niet meer, maar op de site van de rai staat een link (dacht ik).

Voor de rest, was een geslaagde dag. degene die erover zeuren kwamen waarschijnlijk alleen maar voor kant en klare kaartjes en files. Heb me alleen wel een uurtje of 2 met een humax lopen vervelen. Hulde aan VH. apparaat bleek bij thuiskomst al volledig gemeubileerd te zijn. alleen kaartje ontbrak:) maar verder plug en play.

Peter.

 
Ik heb genoten van de dag, altijd leuk om mensen te ontmoeten met dezelfde hobby, en ook heel erg leuk om eens de gezichten achter de verschillende aliassen te zien! Niets dan lof voor de organisatoren: gezellig, leuke spulletjes (zowel nieuw als gebruikt) en goed voorzien van een hapje en een drankje. Toppie!

 
het weer was was of is het,het was weer fantastisch

een erg geslaagde dag niet zoveel nieuwe contakten gelegd omdat ik teveel met de oude heb zitten kletsen

volgende keer beter mijn best doen

veel interessante dingen gezien

heb weer wat te proberen zoals een dvd aan de scsi van mijn nokia hangen

hoop er de volgende keer weer bij te zijn

 
Het was zeker een geslaagde dag :)

Jammer dat er inderdaad wat mensen zin die met verkeerde ideeen de hobbydag kwamen bezoeken.

Ikzelf heb het enorm naar mijn zin gehad , inderdaad kennis maken met de namen waar nog geen gezicht bij was.

Perfect en zeker voor herhaling vatbaar.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan