het zit er weer op ! regiodag Oosterhout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

xgabox

het zit er weer op !!

zeer goed georganiseerd !

ontzettend gezellig ,,

gaat steeds beter.......

lof aan de organisatie !!!!! :)

perfect.

 
Zo zie je eens de gezichten bij al de posters en inderdaad pertect georganiseerd

 
Volgende keer alleen een arregator meenemen....geloof dat de stoppen het moeilijk hebben gehad. :)

verder was het super

gr.

Remco

 
Toppie jongens, was een leuke dag, BT en DT volgende barbeque bij................. gna gna gna.

Ik denk dus ik tenk.

Boets

 
Wij zijn vegetariërs, Boets.....

 
Ja ja ja, ik denk dus ik tenk.

Boets

 
Leuke dag gisteren in Oosterhout.

Veel contact met de gezichten achter de nicks. Great !!!

Perfeckt georganiseerd.

Goede bar :) :) :)

Voor je het wist was de loting er .... maar pech ik heb niets gewonnen.

In ieder geval, bedankt aan de organistoren die het mogelijk hebben gemaakt.

Tot de volgende keer ..... LIVE

 
goh wat een drukte ,en gezellig werd veel gepraat ,degene die voor de techniek en hobby kwamen hebben hun hart kunnen ophalen moderators van satellite funboard en de satnerds waren goed herkenbaar hadden een leuk t-shirt aan verder was de fdse er ook met een leuke stand waar je allerlei informatie kon krijgen over dvb2000 en andere lectuur ,zoals aangekondigd kon degene die een gw en andere zaken wilde kopen en uitleg over

wilde hebben beter thuis blijven alles was echt legaal

In mijn ogen was het een geslaagde dag.

 
Het was SUPER!

En goed in elkaar gezet!

Tot de volgende meeting

gr Ghost.

 
noets, getankt heb je zeker gisteren, is dat nog goed gekomen ?

 
Ja hoor Fenzo, veilig thuis gekomen, was gelukkig ook niet zo ver,

hebben eerst onze vrienden van de shoarmatent met een bezoekje vereert en zijn toen keurig netjes naar huis gegaan.

Boets

 
Het was een flink stuk rijden, maar was niet voor niets.

Erg gezellige en ontspannen sfeer.

Herhaling is op zijn plaats.

Groeten,

Dirk

 
sorry Boets (geen noets), ik was effe in de war denk ik (neut, teut, noets, boets)

maar het was echt leuk en gezellig, ik was je wel kwijt ineens (en ook mijn tijdschriften).

Ik geloof dat de mod's nog zijn chinezen voor zij naar huis gingen, BLack Tiger is zelfs nog niet online gekomen vandaag (uitslapen ??)

Tot een volgende keer.

 
Was gaaf! Prima georganiseerd en een perfecte sfeer. Volgende keer weer paraat.

Aznar

 
sluit zich bij de vorige sprekers aan !

een uitermate geslaagde en gezellige dag

leuk om alle hobbiesten eens "live" te zien

 
Yep, heel erg bedankt allemaal voor het bezoeken en de gezelligheid, het is een uitstekende dag geworden.

Ook van deze kant uit grote dank aan:

1.) de organisatie die het zo goed opgezet heeft

2.) de Satnerds voor de grote bijdrage die zij gedaan hebben en de hulp die ze aan de aanwezigen konden bieden met o.a. ontvangers voorzien van software

3.) Van Hunen, die wederom heel aardige aanbiedingen had, waaronder zelfs nog enige nieuwe Humax 5400 ontvangers voor normale prijs

4.) De andere aanwezige standhouders

5.) De mooie prijzen aangeboden door de standhouders en de boards.

En niet te vergeten ALLE bezoekers voor hun deelname! Een zeer geslaagde dag geworden!

Ps. Dank apart nog aan de organisatie voor de verrassing na afloop (jullie weten wel wat we bedoelen)!

 
Het was een leuke dag, vooral omdat je de mensen nu eens echt kon zien. Vooral het voorstellen aan elkaar met je alias name.

Scooby Doei

 
Jep, zeker geslaagde dag. Gelukkig heb ik de moeite genomen om te komen, was zeker de moeite waard. Wel jammer, dat ik ook niets gewonnen heb. :laugh:))

 
Voor mij was het echter niet mogelijk aanwezig te zijn

maar in ieder geval bedankt voor het sturen van een uitnodiging

volgend jaar zal ik toch eens een poging doen om langs te komen , al ligt Oosterhout niet op mijn dagelijkse reisroute

Vanuit het venetie van het noorden toch een heel end weg

Dat noorden ligt toch nog een heel end zuidelijker dan Oosterhout

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan