Dr Dish tv

D

Duck

Verdorie, ik heb er niet aan gedacht om te kijken!

Wat heb ik nu allemaal gemist?

 
Hallo,

En ik had er wel aangedacht, maar kon het niet vinden!

Ik weet dat het op de Intelsat 801 (31,5 oost) zit. Maar ik kan die hele sateliet niet vinden! Is die eigenlijk wel te ontvangen hier in Zweden? Ik woon in Arvika vlak bij de Noorse grens en dat is ongeveer op de hoogte van Oslo. Heb een Echostar 2500 met een draaibare schotel Channel Master 1.20 m met een doodnormale lnb 0,7db.

Groeten, Simon.

 
@Duck: Het feit dat jij een uitzending mist is geen nieuws. Verplaatst dus.

 
ok Activ kan ik in komen,

Schijnbaar heeft er niemand gekeken, de satelliet is wel te ontvangen hier in Pikveld (oosten v/h land) en de settings (voor Humax) staan nu ook vermeld in Pet's settingslijst van 9sept.

 
Ik heb de uitzending gezien was knalhard te ontvangen met een 1 meter schotel.

 
Hier ook op een 1 meter, maar wel af en toe een beetje blokvorming. Kan de wind zijn geweest, het waaide hier behoorlijk, maar mijn gevoel zei dat de upstream niet helemaal in orde was.

Wat heb je gemist? Een paar promotiefilmpjes (o.a. Eutelsat), wat technische verhandelingen over DB's en ontvangstkwaliteit, een aantal apparaten die getoond werden (geen demo, alleen de buitenkant), eh .... oh ja, nog een stukje over zendamateurs, geloof ik, en wat oude filmpjes van Drdish over afluisteren van telefoonverbindingen.

Ach, het was wel aardig, alleen het idee al dat er een amateur een complete show in elkaar zet - ik kijk de volgende keer weer.

 
ik heb ze ook gezien het ging over een nieuwe radio van Hitachi met een klein schoteltje om en of andere afrikaanse sat te ontvangen .

Voor de rest was het veel gepraat over wat ge polarizeerde signale betekente en hoe dat allemaal in elkaar zat werd prima uitgelegd .

En nog 3 video filmpjes over o.a zonnewinden .

Het was wel leuk maar ik mis steeds de Engelse taal .

Er werd wat veel duits gesproken vond ik .

Ik heb ook deze uitzending opgenomen op de video voor later mischien nog een intersant dokument wie weet.

 
Ik vond zelf het esa filmpje over zonnewind absoluut top. Heel duidelijk en ook zeer interessant.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan