Fun wafer met apollo

A

appie39

Ik ben van plan om een funkaart in wafer-uitvoering te kopen.Die wil ik dan met mijn Apollo programmer programmeren.Theoretisch zou dit geen probleem moeten zijn.Nu had ik graag ZEKER geweten of dit mogelijk is,want de kaartjes zijn best duur.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Appie

 
Appie, ja dat is mogelijk. Ik heb hier zelf funwafers en zo'n Apollo programmer. Ik gebruik de Apollo voor de flash file en de phoenix voor de crd file bij de 3 in 1 en voor gewoon gebruik kun je ze volledig in de Apollo proggen waar je ook de funcards in programmeert.

Je zegt dat de kaartjes duur zijn, maar ze mogen zeker niet duurder zijn dan een gewone funcard. Ik weet niet waar je ze haalt maar ik zou eens bij ome Willem vragen wat ze daar kosten.

 
BT, als je van de crd een hex maakt kan het

toch in een keer met de Apollo

gr genoki

 
Ja, maar ik heb geen programma crdtohex of hoe dit dan ook zou moeten heten.

Overigens kan de Apollo ook een crd lezen dus dan zou je nog niet eens te hoeven converteren.

Wat mij echter opviel was dat als ik het volledig met de Apollo progde het niet werkte en als ik het op bovengeschreven manier deed wel. Kan aan mij of de files liggen, who knows. Maar ik heb die twee dingen toch hier naast elkaar staan dus het kost geen moeite.

Maar je hebt wel gelijk dat je stelt dat het ook beiden met de Apollo kan, converteren is echter niet nodig.

 
Ik heb de funwafers inmiddels geprogd op dezelfde manier als een "gewone" funkaart.Ging in één keer goed!!

Om van een crd een hex te maken doe ik het volgende ( geldt voor de 3in1 ) : Met ISVEdit15 "load crd".Dan "save hex" en je hebt je hexfile.Ik heb `t geprobeerd en `t werkt.Misschien een tip ???

Groetjes,

Appie

 
BT en Appie, klopt, het lijkt vreemd maar als

je de crd met de apollo doet werkt het niet,

maak je van de crd een hex werkt het wel met de apollo

gr genoki

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan