Ramp in new york

Dit is absoluut een zwarte dag voor de mensheid/

Wat mij betreft is alles wat de usa nu wil doen als tegenactie geoorloofd.

 
zo zie je maar dat er nog mensen zijn die te gek zijn om los te lopen.

Nu ik moet er even bij zeggen ik werk nu al 7 jaar met amerikanen en zeg je dadelijk ze zijn erg naief, gewoon omdat ze altijd zeggen ons kunnen ze niks maken wij zijn beter enz...

maar nu is aangetoond dat niemand veilig is zelf niet zo'n sterke macht

 
Te gek voor woorden, zoiets bedenk je in een film nog niet, en inderdaad dit bewijst ook dat je nergens meer veilig bent, zo zie je maar ze zijn volop bezig met het ontwikkelen van een ruimteschild, maar als je dan deze beelden gezien hebt kun je daar ook aan gaan twijfelen of dat nog nut heeft, al met al is het één grote ramp en denk dan ook dat dit nog een aardig staartje gaat krijgen.

Boets

 
Diep triest vind ik dit.

Als je bedenkt dat ik er verleden jaar nog heb gelopen.

Onvoorstelbaar dat gebouwen nu doelwit zijn.

Je bent inderdaad nergens meer veilig.

 
Het is nu 23:30 en ik begin eigenlijk nu pas te beseffen wat er is gebeurd.... Misschien (en geloof me dat ik niet trots ben op mezelf) ben ik afgestompt door de gruwelijke dingen die mensen elkaar aandoen, en die dagelijks met veel geweld aan mijn bewustzijn worden opgedrongen. Maar als ik mezelf met deze dingen bezighoud kan ik alleen met verbijstering vaststellen waartoe mensen in staat zijn, het is ongeloofelijk dat er nu ergens mensen zijn die het succes van hun actie vieren. En dit alles uit het oogpunt van geloof? Sorry, dit bevat ik niet. Mensen Astjeblieft....Leven en laten leven...

waar gaat dit naartoe....

verbijstert.... BigBit

 
de mensen (beesten) die dit op hun geweten hebben verdienen de doodstraf.

meer kan ik op dit moment niet uit brengen.

Pecari

 
Ik heb hier vanaf 15.00 uur naar gekeken en het heeft toch zeker anderhalf uur geduurt eer echt goed tot me doordrong dat er mensen dit echt klaargespeeld hebben. Niet omdat het technisch moeilijk is, maar gewoon het besef dat mensen tot zoiets, en zelfs nog wel georganiseerd, in staat zijn.

Het 4de vliegtuig wat zo is neergestort moest Camp David raken.

Wat ik me afvraag, je toestel is gekaapt, gooi je dan als piloot niet je toestel liever tegen de grond dan dat je weet als je een gebouw in moet vliegen je er nog honderden zoniet meer meeneemt? Hadden de piloten deze mogelijkheid? Misschien die van dat neergestorte toestel wel, we zullen er misschien nooit achter komen.

Maar het schokt de mensen hoe gebrandmerkt en hoe vast je ook bent door de jaren heen, dat een stelletje $^*@&%)!#$~^*($)%&)# (meerdere scheldwoorden weggeedit) en vooral laffe geesteszieke (want anders kan men dit niet noemen) geloofsfanaten zich nu weer zoiets bedacht hebben.

Dit heeft totaal niks meer met geloof te maken, in de Koran staat ook nergens dat zoiets te doen is.

Het ergste vind ik nog, dat Palestijnen en anderen bij zoiets nog gaan lopen feesten en Allah danken. Volgens mij draait Allah zich om in zijn graf.

Diep triest deze gebeurtenissen.:sad:

 
.........?????????????,,,,,,,,,,@ ........ Wat kan de geest ziek zijn, ik heb gowoon geen woorden voor. Het is gewoon tegen alle rergels in van de natuur. ..................??????????

 
Godsdienst is altijd al misbruikt als drogreden om oorlog te voeren of om te moorden.

Niet enkel de moslims of islamieten maar ook protestanten en katholieken hebben zich daar schuldig aan gemaakt ... en vergeet aub niet dat de groepering die hiervoor verantwoordelijk is bestaat uit fundamentalisten. De modale moslim distanciëert zich hier van hoor, je moet ze niet allemaal over dezelfde kam scheren...

Ik werk ook voor een Amerikaans bedrijf, de sfeer is er diep droef. We kennen allemaal wel mensen die of in het WTC werkten of die daar in de buurt wonen ...

Hier heb ik gewoon geen woorden voor ...

Red

 
ZIEKELIJK... dat is het enige woord wat je hier voor kan zeggen.

Jongens waar moet dit naar toegaan. Amerika is geraakt in zijn diepste ziel en Amerika kennende zal het nog harder terugslaan naar diegene die hier verantwoordelijk voor zijn of zelfs er maar iets mee te maken hebben. En om eerlijk te zijn benauwd me dat heel erg.

 
geen voorbode van wat een tragische golf aan terreuraanslagen

zal teweegbrengen of erger nog een derde wereldoorlog,

want we zitten nu op een serieuse tijdbom.

Dit heeft me diep geraakt en wens alle familieleden en vrienden

van de getroffene mijn oprechte deelneming van het verlies,

moge we hopen dat deze zwarte dag in de wereldgeschiedenis

gauw tot een grijs verleden behoren mag.

En als gerechtigheid bestaat dan zal het recht wel zegevieren

want dit kan onmogelijk iemand ongestraft doen.

 
Het is te gek voor woorden , je kunt je gewoon niet bevatten dat mensen tot zoiets in staat zijn.

Een byzonder lafhartige daad waar woorden tekort schieten.

Black Tiger ik denk dat de piloten van deze toestellen geen kans meer hebben gehad om de toestellen evt. ergens op de grond te laten neerstorten ik denk dat ze gelijk na de koerswijziging al vermoord zijn.

 
Vergeet niet dat de arabieren/moslims een heel andere cultuur hebben en andere mentaliteiten en dat ze hun eigen leven aan Allah geven.

Met andere woorden, ik denk dat deze mensen dusdanig zijn gehersenspoeld door hun religie dat ze alle realiteit uit het oog hebben verloren en eigenlijk niet weten waar ze mee bezig zijn.

Hun machthebbers weten dat en spelen daar handig op in om op deze manier de macht in handen te krijgen.

Ik denk dat zodoende deze mensen in staat zijn om dit soort dingen te bedenken en uit te voeren.

 
Ja dat denk ik ook, het is een beperkte groep fundamentalisten.

Daarom wil ik ook duidelijk stellen dat ik echt niet alle moslims bedoel, net zoals boven geschreven wordt, is de modale moslim niet zo.

Wel zag ik gisteren een interview met een moslim die deze Ben Salami of hoe heet ie een held vond en de hele gemeenschap zo dacht.

Maar mensen die zoiets doen zijn een kleine groep fanatiekelingen die gehersenspoeld zijn door een verkeerde uitleg van de Koran.

Je moet trouwens ook maar niet alt.prophecies.nostradamus gaan lezen, dan wordt je ziek, daar zitten ook een paar van die ziekelijke figuren tussen.

Als ik de indruk gewekt heb alle moslims over 1 kam te scheren wil ik me daar voor excuseren want zo heb ik het zeker niet bedoeld! Ik heb zelf moslimvrienden en dat zijn echt fijne mensen.

 
van mij mogen ze die ziekelijke kloot of organizatie gewoon direct ombrengen dit is toch niet meer normaal zeg zoveel onschuldige mensen .

Het komt altijd maar uit dat Midden-oosten zouden ze beter de boel daar eens niet plat gooien die gasten daar denken dat ze alles zijn .

en proberen de hele wereld te veroveren maar ooit zullen ze overwonnen worden zeker weten .

 
Uiteraard bedoelde ik ook de fundamentalisten cq terroristen met de uitdrukking "deze mensen".

:)

Dit even voor de duidelijkheid.

 
@drz en BT,

Ik weet wel dat jullie het zo bedoelden, maar voor andere mensen de verkeerde conclusies begonnen trekken wou ik dat toch even duidelijk stellen...

In alle lagen van de bevolking en in alle groepen en in alle religies zijn er een paar rotte appels.

Zoals een oud spreekwoord zegt : " één rotte appel in de mande, maakt het gansche fruit ten schande."

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan