Hic 1.03.06p

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK BEDOEL DUS DE GEWONE PATCH 1.03.06 p, ZONDER NL MENU EN GEEN ALLCAM.....

WIE O WIE

 
Precies daarom stuurde ik je die file @technodaddy je zei van Planet hemp.:)

 
Hee Ptje,

Dit is wat ik bedoelde, perfect....... Had hem ooit maar na formatten schijf vergeten op cdrw te zetten!

En ook ik vind die allcam maar niks, deze werkte voor mijn doel nog het lekkerst.

Iedereen bedankt voor de hulp

 
Bovenstaande link van Ptje werkt bij mij niet.

Zou toch graag die 1.03.06 P (maar dan wel voor de Duitsers en de Oostenrijkers) willen hebben, zonder Autoswitch tussen provider 00 en 10 en zonder NL menu.

Heb 'm ooit gehad maar door omstandigheden kwijt geraakt, draai nu met 1.03.06 3.2 alcam (zonder NL) in de Hunax 5400 met Aston Ci 1.05 en twee Funcards. Dit draait niet echt super !

bvd. vr.gr. charel.

 
Op zo'n antwoord zit ik echt te wachten !

En "Autoupdate van de Secazenders dan" en het "langzaam switchen tussen de verschillende coderingen dan" ???

gr. charel.

 
Hee CHarel

De link werkte bij mij wel hoor,

ben weer helemaal tevreden met mijn humax, als je hem niet kunt vinden wil ik hem wel mailen

 
@Charel

Mocht je um nog niet gevonden hebben, dan wil ik je de mijne wel sturen, dit is 100% originele software, met slechts één NOP zodat C kaarten ook herkend worden.

Gr FranX

 
@ FranX,

heb je per PM m'n E-mail adres gestuurd.

Hartstikke bedankt FranX,

vr.gr. charel.

 
Originally posted by charel Op zo'n antwoord zit ik echt te wachten !

 


En "Autoupdate van de Secazenders dan" en het "langzaam switchen tussen de verschillende coderingen dan" ???


 


gr. charel.
Lange tenen?

Het is een kwestie van je kaartjes goed configureren. Zorg voor zo min mogelijk doublures.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan