Hakkinen stopt (voorlopig!)

M

Mike The Bike

Zojuist heeft het McLaren team bekendgemaakt wie de coureurs voor volgend seizoen zijn: David Coulthard en Kimi Raikkonen met Alexander Wurz als testrijder. De naam van Mika Häkkinen staat niet meer in het rijtje. De voormalige Finse wereldkampioen stopt en dit is ook als zodanig bevestigd.

Teambaas Ron Dennis nuanceerde het afscheid van Mika Häkkinen door te verklaren dat de coureur slechts voorlopig afscheid neemt. "Hij gaat er een jaartje tussenuit, maar hij blijft onder contract bij McLaren." Wordt vervolgd dus.

Bron: http://www.verstappen.nl

:) Een verstandig besluit, het zat tussen de oortjes! :)

Grtz Mike

 
Tja.. het zit hem eens een keertje een seizoen tegen en dan gaat hij maar weg........weinig sportief in mijn ogen. En een jaartje er tussen uit is het zelfde als stilstand en stilstand is achteruitgang!

Groeten, Simon. (M. Schumacher fan)

 
@mike

Jij kunt het ook wel weer mooi formuleren met je het zit tussen z,n oortjes.

Nee voor mij is dit het slechtste nieuws dit seizoen.

Er zal wel meer achterzitten en m.i. ligt het meer aan Ron Dennis dan aan Hakkinen, en ik hoop dan ook dat een ander team belangstelling voor hem toont zodat hij weer kan rijden,want volgens mij word hier een vies spelletje gespeelt over de rug van mijn grootste idool Hakkinen.

Ik vind het in ieder geval een groot gemis voor het Formule 1 gebeuren, en ik hoop echt dat hij weer gauw terug keert.

En als ik Huub Rothengatter was zou ik maar gauw een praatje met Sauber maken zodat onze Jos misschien de plaats van Raikonen kan innemen.

Dan maakt hij volgens mij meer kans om hogerop te komen dan bij Arrows.

 
Al eerder gaf ik ook aan dat Hakkinen niet lekker in zijn vel zat en mijns inziens heeft Ron Dennis en zijn beleid daar zeker in hoofdzaak mee te maken.

Een jaartje eruit teruggang? Nee hoeft niet, kan ook verbetering brengen, weg uit alle stress, eens rustig overal over nadenken, kijk maar naar Verstappen, die is er ook 1 of 2 jaar tussenuit geweest en is volwassener en als beter racer teruggekomen.

Hakkinen niet erbij is inderdaad een groot verlies voor de F1 want als hij goed in zijn vel zit hebben andere coureurs toch een flinke kluif aan hem.

Ik gun hem zijn jaartje rust, uit eigen ervaring weet ik ook dat het enorm belangrijk is om de eerste levensjaren van je kind ook regelmatig bij je kind te zijn en als pappa te funktioneren.

Dus da's een bijkomend voordeel voor hem.

Maar de spanning zal wel blijven met de twee Williamsen die steeds beter worden. En het kan ook nog wel eens interessant worden met Raikkonen in een McLaren.

 
OK! Laten we Hakinnen z'n reactie via Keke Rosberg maar ff afwachten. Maar mocht dit een besluit van HAK zelf zijn, dan heb ik er meer moeite mee, want als het een keertje een seizoen tegenzit en dan direct de handdoek (voorlopig) in de ring werpen vind ik uitermate zwak.

Grtz Mike

 
He,he eindelijk een overwinning voor Montoya.

Je zal maar sm fan zijn met van die rare voorstellen, aan het begin van een race.

En echt inhalen zag ik hem ook weer niet doen!

 
Wie is SM? Het topic gaat over HAK. Als je met SM Schumacher bedoelt, hij heeft t niet om iemand in te halen. BAR is 2e (maximale punten voor hem dus!) en waarom zou hij RSC inhalen? Hij is als wereldkampioen remember!

Grtz Mike

 
Nee ik zal een nieuwe topic moeten opennen.

Het gaat toch over F1 ?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan