Humax problemen.

C

Carpio2

Mijn huidige software is H/W versie : OAK I & II 2.1 en

loader : H 2.08 ( 0016.0600 ).

Ik heb deze problemen met versie 3.2 van PH en die van CI.

Het gebeurt met enige regelmaat dat het systeem 'hangt' ,

dit gebeurt gewoon als ik zit te kijken naar bijv. Palco.

Het vreemde is de ene avond 5 keer en de andere avond helemaal niet.

Ik moet het systeem dan uit en aan zetten met de schakelaar.

Op dat moment werkt het nog niet, ik moet hem daarna uit en aan zetten met de AB. Dan doet ie het weer.

Ook heb ik regelmatig dat ik op bepaalde zenders het bekende rode balkje krijg die ik niet weg krijg door te zappen. Dit kan ik oplossen door alleen met de AB uit en aan te schakelen.

Ik laad de originele firmware en de gepatchte versie in met HCC.

De Settingslijst lukt me niet met HCC ik krijg dan altijd een foutmelding. Die doe ik met Humbox 4.

Buiten al deze problemen:

Als ik nu een Aston koop, en de originele 3.2 er in zet, heb ik dan minder hangers, of gebeurt het dan ook?

Carpio2

 
gebruik zelf een aston 1.04 en de 3.2+ patch. blijft soms hangen meestal bij verwoed zappen. vaak helpt het om 2x de blauwe knop in te drukken. soms de ann/uit op de afstands bediening in gedrukt houden tot hij uit gaat en dan weer aan.

firmeware zet ik er in met winoak+ en settings met humbox. het kan helpen om de poort snelheid omlaag te zetten. winoak word aanbevolen door humax dus....

 
Die 2.3+, is dat de PH versie?

M.a.w. De firmware versie die jij draait, is dat een originele?

Carpio2

 
Oke, thanks..

Heeft er dus iemand de originele versie van de Humax software draaien en kan die vertellen hoe dat werkt?

Carpio2

 
Hallo Luitjes, hier de 3.2 final erop , gebruik een aston 1.05 en hoe loopt deze versie: Gewoon perfect

Schakeld soepel over tussen de coderingen tot nu toe geen problemen. De loader is hier wel L 2.08

Greetings: Josje01

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan